1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6120 classic+navi

Keskustelu osiossa 'GPS-paikannus', aloittaja forssi, 25/8/07.

1. forssi

Tykkäykset:
    0
    Heps,ostin tänään 6120 classicin,saako tähän puhelimeen navicoren?tms.ja jos saa,minkälainen gps-palikka kannattaa ostaa,ja mistä,kiitos.

2. Zago

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung U600 & Kolumbus K1
    Joo itseäni kiinostaa myös minkä sortin ohjelmia tässä luurissa saisi toimimaan. Tom tom olisi tietysti hyvä mutta ei ainakaan tomtomin sivuilla ollut 6120 tuettujen puhelinten listalla. Navicore 2007 ilmeisesti toimii. Nokia Maps ois tietysti hyvä, mutta tuolla navigointiominaisuudella liian kallis. Sitten jää tietysti kaikki nuo java-pohjaiset, mutta niissä kun kartat usein haetaan GPRS:n yli niin sekin tulisi pidemmän päälle kalliiksi.

Eli siis itse hakisin siis ohjelmaa, jonne saa kartat ladattua etukäteen? Eikä mielellään mitään kuukausimaksuja vaan kertamaksulla tai myös ilmainen softa käy.

3. jaakkoso

Tykkäykset:
    0
    tomtom ainakin toimii ongelmitta.

4. Clarenz

Tykkäykset:
    0
    Tarkotitko TomTomin Mobile5 pakettia vai Mobile pakettia? tämä varman tarvii vielä jonkun vastaanottimen, niin minkälaisen/mistä niitä saa/onko niissä isoja eroja?

5. Zago

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung U600 & Kolumbus K1
    Itse asensin 6120 classiciin tuon tomtomin softan ja hyvin tuntui toimivan. GPS-mokkula pitää ostaa erikseen ja itse luurinetistä tilasin globalsatin ja hyvin toimi sekin puhelimessa.

6. Janza182

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S5
    Täällä myös Tomtom käytössä. Tuntuu että toimii paremmin kuin 6670 nokiassa.

Jaa tämä viestiketju