1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6101 ja mp3 siirto

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Eino, 18/1/06.

1. Eino

Tykkäykset:
    0
    Missä voi olla vika kun yritän siirtää infrapunalla PC Suiten kautta (uusin versio 6.7, vasta päivitetty) mp3 soittoääntä 6101:een niin suite ilmoittaa, että kytkettynä ei ole tuettua matkapuhelinta??? Netistä sain kuitenkin maksullisen äänen tilattua ja kuuluu hyvin.. Puhelimessa on uusin softaversio 4.10.

2. manta

Tykkäykset:
    0
    Yritit varmaan käyttää Nokia Audio Manageria ja se toimii sellaisten Nokian puhelimien kanssa, joissa on erityisesti musiikkiominaisuuksia ja 6101 ei kuulu niihin puhelimiin.
    Vaihtoehtoisesti MP3sen voi siirtää käyttämällä Nokia Phone Browseria, se aukeaa klikkaamalla "file manageria" (en muista mikä se on suomenkielisessä PC Suitessa, mutta se kuvake, joka on toisella rivillä ekana.

3. Eino

Tykkäykset:
    0
    Minä kiitän! Ja jatkoa seuraa: millä ohjelmalla vois pätkäistä mp3 biisin lyhemmäksi, ettei veis yks ralli koko muistitilaa, onko tietoa?

4. manta

Tykkäykset:
    0
    Tuohon löytyy googlella maksullisia (ja varmaan ilmaisiakin) ohjelmia, mutta mulla ei ole niistä kokemuksia.
    Yksi tapa säästää tilaa on avata se mp3 Nokia PC Suiten Multimedia Playerillä (kuvake rivillä 2 viimeisenä).
    Avaa sillä sen mp3sen ja sitten klikkaa ison play napin vieressä olevaa nappia, jossa "disketti ja nuoli", niin silloin avautuu ikkuna, jossa voi muuntaa mp3sen esim. .aac formaattiin. Mulla oli yksi 450 kB MP3 ja pieneni 64 kB, kun muunsin ja ihan yhtä hyvin se soi.
    (en vaan muista soittaako sun puhelinmalli aac-formaattia, mutta kokeilemallahan se selviää?)

5. nujumi

nujumi

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 820, E71, 9300
    Minä olen käyttänyt Audacity ohjelmaa kappaleiden pätkimiseen. Varsinaisen ohjelman lisäksi pitää asentaa valinnaisista ohjelmista ainakin tuo LAME MP3-enkooderi, jotta kappaleen saa tallennettua mp3 muotoon.
    Audacity ohjelman saa tuolta: http://audacity.sourceforge.net/download/windows .

6. jaskavaan Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    119
    audioedit deluxella onnistuu pätkiminen hyvin.. ja samalla saa säädettyy äänen tasoa, jos se sattuu oleen liian hiljainen.

Jaa tämä viestiketju