1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6100:n soittajaryhmät, häly pois?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja make-s, 13/8/04.

1. make-s

Tykkäykset:
    0
    6100:ssa saa laitettua eri henkilöiden numeroita eri listoille.
    Esim.

JOTKUT
    VIP
    LÄHIPIIRI
    PAITSIOSSA (OMA MUOKKAUS)
    MUU RYHMÄ

Näille eri ryhmille saa oman soittoäänen ym. ja jonkun listan saa äänettämäksi.
    Kun laitoin pari numeroa PAITSIOON ja tämän listan hälyytyksen pois, niin vaikeni myös tulevien puheluiden TUNTEMATON NO sekä "NÄKYVÄ NO", joka ei ole missään listalla?

Miten näitä TUNTEMATON NO ja "NÄKYVÄ NO" saa liitettyä eri listoille?
    ---------------------
    Jos yrittää tallettaa muistista tulleen puhelun (EI NUMEROA) ei onnistu, ja jos tämän sitten olisi siirtänyt jollekin listalle, niin ei onnistu.

2. Marko Konttinen

Tykkäykset:
    0
    Ei mitenkään.

Ratkaisu ongelmaasi on olla koskematta asetukseen, jolla määritellään, mitkä profiilit hälyttävät. Sen sijaan tee äänetön soittoääni ja määrittele se tuon "paitsio-ryhmän" soittoääneksi. Nyt kun ko. ryhmän jäsen soittaa, ei puhelin pidä ääntä -- vibra tosin tärisee, jos sitä käytät, eli ihan täydellinen tämä ratkaisu ei ole. Parempaakaan vain ei ole kukaan keksinyt.

3. make-s

Tykkäykset:
    0
    Kiitti vaan, mutta mistäs minä saan äänettömän soittarin,
    kun tällä ei pääse itse säveltämään ja en löytänyt noilta
    soittoääni sivuilta (muutamista katselin).

4. Marko Konttinen

Tykkäykset:
    0
    Minä ainakin "sävelsin" äänettömän soittoäänen muinoin PC Suiten mukana tulleella sävellysohjelmalla ja kopioin sen sitten puhelimeen.

Nykyisessä PC Suitessa ei tosin taida olla mukana sävellysohjelmaa, mutta eikös siinä ole midi-konvertteri ja midi-säveltimiä luulisi löytyvän netistä.

Jaa tämä viestiketju