1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

6100, millon kannattaa ostaa?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Boiga, 24/1/03.

1. Boiga

Tykkäykset:
    4
    Eli vähän turhan oloinen kysymys, mutta tällä hetkellä on 8310 ja puhelin on toiminu mahdottoman hyvin ilman mitään ongelmia!!
    Nyt ollu jo vuoden ja 2-3kk.
    Mutta ajattelin että kun tämä puhelin menee rikki taikka tulee sopiva tilaisuus laittaa uusi puhelin niin luovun tästä...
    Mutta koska 8310 arvo ei ole enää juuri mitään(varsinkaan näin vanhan) joten ajattelin että milloinkahan tää 6100 mahtaa olla järkevän hintainen? Se varmaan tippuu aika nopeesti tuohon 300-400€ hintaan? En edes oikein tiedä minkä hintainen se nyt on!
    Eli puhelimen osto ei vielä ole edessä, vasta mietinnässä kun tää nykyinen on ollut jo kauan mutta on kestäny..
    Mahtaakohan 6100 olla yhtä kestävä?

2. Tuom4s

Tykkäykset:
    0
    Ei muuten kovin äkkiä laske 400! Älä muuten luovu 8310:sta, mikäli et välttämättä halua värinäyttöä tai polyfonisia soittoääniä?

3. Aero

Tykkäykset:
    0
    Siis näyttää siltä että kuluttajat haluavat saada kaiken puoli-ilmaiseksi :) toi 400 on käytännössä mahdottomuus ainakin vähään aikaan, veikkaan että laskevat hintoja kesän jälkeen. Ei kannattane luopua 8310:stä... ainakaan minun mielestä.

4. JPJ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jos rahaa löytyy niin sitten. Itse en vaihtaisi. 525 maksaa 6100 ja 8310:stä hyvitettäis about 200 €. Joten aika turhaa..

5. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jos mitenkään pystyt niin kannattaisi odottaa vaikka yhden (1) kuukauden että räikeimmät bugit ehdittäisiin korjaamaan.

6. Boiga

Tykkäykset:
    4
    Ainakin aikanaan näiden huippumallien (6xxx sekä 8xxx) mallien hinta tipahti tuohon 2000km tienoille ja pysyi siinä, mutta enää ei ole tullut seurattua puhelin markkinoita..
    Ja tuohon 8310 vaihtoon, ei oo viel mitään innostusta koska puhelimesta löytyy kaikki mitä tarviin ja toimii paremmin kuin hyvin(hain vain uudet kuoret ni tuntuu taas uudemmalta:)
    Mutta kun tää menee rikki taikka tulee järkevän hintaiseksi toi 6100 ni vaihdan, mutta milloinkahan tällaista on odotettavissa?

7. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kuinkas paljon T720:sta hyvitettäis siinä syksyllä 6100:aan
    Käsittääkseni motorolalla on huono jälleenmyynti arvo.

8. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    Älä hyvä mies Mokiaan vaihda.Jos olet syksyllä vaihtamassa luuria, niin odota Moto V600!!!On paljon enemmän tavaraa sisällä ja oletettavasti samaa hintaluokkaa!Ja myös pienempi.Ominaisuuksista jotain mainitakseni:quad band, 65000 värin näyttö, bluetooth, integroitu kamera, yms., yms!!!Juttua löytyy enemmän haulla, jos kiinnostaa!?!!!!!

9. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Mielestäni 6100 on pettymys, joka ei tarjoa hintaansa nähden mitään. Itse pitäisin 8310:n.

Tykkäykset:
    0
    Mielestäni tuo on paras puhelin, mitä olen koskaan käyttänyt. Ainoa puute on sähköposti.

Mutta jokainen muodostaa oman mielipiteensä...

Jos sulla on ylimääräistä rahaa niin suosittelen ostamaan, mutta 8310 on sen verran hyvä puhelin, että siitä ei kannata luopua.

11. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Mä olen päätökseni tehnyt ja en enää muuta osta kuin Nokian!

Jaa tämä viestiketju