1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

5510:stä "hävisi" näyttö

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Nemesis-88, 14/12/03.

1. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Kaverin 5510:stä on näyttö hävinnyt ittekseen. Mitäs tuolle on tehtävissä? Puhelin oli kuulemma radio vieressä onko sillä mitään vaikutusta?

2. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Siis miten hävinnyt?? Joku on kössinyt sen luurin sisältä vai näytössä ei näy mitään??

Jos näytössä ei näy mitään tekstiä on se joko rikki tai siinä on joku kontaktihäikkä. Yleensähän jos kännynäyttö hajoaa niin se halkeaa (siis jos se saa kovan iskun). Katso erittäin tarkasti näyttöä ja yritä etsiä minimaalisia halkeamia siitä. Jos et löydä halkeamia niin veikkaisin että näyttö ei saa kontaktia. Sen saa selville joko niin että painat kuoria näytön ylälaidan kohdalta ja katsot jos näytössä vilahtaa jotain. Jos ei vilahda niin voit avata luurin ja katsoa jos löytäisit vian.

3. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Eli valot syttyvät, mutta tekstiä ei tule näyttöön. Koittelin painella kuoria -ei vaikutusta, katselin näyttöä eri suunnasta -mitään ei näkynyt siis halkeamia joten se ei varmaan saa kontaktia. En saa luuria auki, kun ei ole sitä Torxia. Miten ne tekstit voi hävitä jos luuri on pöydällä? ei ole tippunut tai vastaavaa. :)

4. JiiCoo

Tykkäykset:
    0
    Mulla oli joskus 6150:ssa sama juttu. Hankit vaan jostai rautakapuasta sen troxin ja avaat kuoret ja vähän säädät... Tai sit viet sen puhelimen huoltoon.

5. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Paljos se Torx maksaa?

6. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Mulla makso 3 egee ja elinikäinen takuu.

7. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Mistä ostit sen?

8. dexta Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kyllä tuo on ilmiselvä kosketus häikkä, eli itse lcd:ssä ei ole mitään vikaa (tai ainakin erittäin todennäköisesti näin on).
    Omat torxini olen ostanu k-raudasta mutta esim. robinhoodissa on ollu setti-torxeja n.3:lla eurolla

9. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Selvä pitää kysellä niitä.

10. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Omani ostin isän tutun kaupasta. Kone-Ketola kun se nyt on...?

11. jamo2001

Tykkäykset:
    0
    Siinähän on sama lcd kenno kuin 3310:ssä ja niis on ollut myös vikoja. Näyttö voi olla täysin ehjän näköinen. Vika ilmenee usein kun sammutat puhelimen niin näyttöön tulee anna pin koodi, mut sen jälkeen häviää. Mikäli ei kontaktin puhdistus auta niin mulla on uusi näyttölevy h.25e sis pk. T:Jamo

Jaa tämä viestiketju