1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

5500 vs. 3250 vai joku ihan muu..?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Piste., 7/3/07.

1. Piste.

Tykkäykset:
    0
    Eli vanha kännykkä tuli tiensä päähän (7260 tai joku) joten pitäis nyt hankkia uudempi. Melkein kaikkihan ovat parempia kun edellinen. Kaks vaihtoehtoa on nyt ollut vähän yli muiden eli noi 5500 ME ja 3250 Xpress music. Vähän kriteerejä:
    -mp3+radio
    -Kamera väh. 2Mp+ joku zoomi
    -hinta alle 350€ mielellään lähemmäs 300
    -Kohtuullinen ulkonäkö
    -Kaikki tällaset nykyset "perusjutut"
    -Bluetooth
    - Kohtuullisesti laajennettava muisti

Toivottavasti edes joku viittii vastata tähän jtn, koska oon ihan lukossa näitten kanssa.

2. Imperial

Imperial

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Et maininnut Symbiania, joten sitä et tarvitse. Noissa kummassakin se on ja jos ei sitä tarvitse niin siitä ei ole kuin haittaa. Kyllä, tuosta kiisteltiin jossain topicissa jo, turha täällä enää.

Itse ehdottaisin vaikkapa 6233:sta, jos vain ulkonäkö miellyttää. Tai vaikka 7373 / 7390 jos feminiininen muotoilu viehättää.

3. slayer666

slayer666

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Apple iPhone 4 ja Sonera
    joku SE:n walkman puhelin???
    suurin osa Eeriksonin W-sarjalaisista täyttää sinun vaatimukset. Ja ovat omasta mielestäni paremman hinta/laatu -suhteen omaavia...

4. Jankka

Jankka

Tykkäykset:
    0
    Jos nyt kuitenkin S60 3rd puhelimen haluat niin miten olisi Nokia E50? Esim. Metal black editiona se on tosi hyvän näköinen. 5500 en uskaltaisi ostaa foorumia luettuani :)

5. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Vertailussa mielestäni kolme parasta vaihtoehtoa:
    Nokia 3250 XpressMusic vs. Nokia 5500 Music Edition vs. Sony Ericsson W810i

Sony Ericsson W810i siis on myös hyvä vaihtoehto, itse varmasti päätyisin ostamaan 5500:n mutta se on vain minun mielipiteeni.

Katso, mistä löytyy sopivimmat ominaisuudet...

Toisaalta, tarjoan vielä yhden hyvän ekstravaihtoehdon: Nokia N72. Tyylikäs puhelin.

Kaikki mainitut täyttävät kriteerisi, eli melko pitkälti voit esimerkiksi ulkoisten seikkojen, eli minkä muotoilusta pidät eniten, tehdä päätöksesi.

Jaa tämä viestiketju