1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

5140 vai 6230

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Alffa, 7/3/04.

1. Alffa

Tykkäykset:
    2
    Nyt kun tuo lumilinko "söi" viime kesänä ostetun 6610, pitäis ostaa uusi tilalle. 6230 ja 5140 kiinnostais, niitä kyllä joutuu odottamaan, mutta eiköhän varapuhelin 8850 kelpaa siihen asiti.
    Juttu on vaan siinä, etten osaa valita kumpi olis se tuleva. Tietysti olen lukenut tarkkaan Nokian sivut, mut kun ei niistä kaikista ominaisuuksista maallikko ymmärrä mitään. Auttakaa valinnassa.
    Mullahan oli 6820, mutta typerän virtanäppäimen vuoksi "annoin" sen avokille ja sain vaihdossa sen 6610.

2. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    No haluatko kestävyyttä vai ominaisuuksia?

6230:ssa on mm. parempi näyttö, musiikkisoitin (ja täten muistikorttipaikasta) hyötyä, Bluetooth jne...

5140 puolestaan kestää ja joitain pikkuherkkuja mitä 6230:ssa ei ole, kuten taskulamppu...

3. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Vastaus: molemmat.

...tai näin ainakin itse olen asiaa pohtinut. 6230 sopii hyvin työpuhelimeksi ja 5140 ulkoilu-/urheilukäyttöön. Vaan empä ole vielä saanut varmuutta raaskiiko tuota 6250:aa kuitenkaan korvata 5140:lla kun sen kestävyys on yhä ylivoimainen vaikka (extra-) ominaisuuksiltaan alkaakin jäämään jälkeen. Voikin hyvin olla että 5140 tulee GPS-kuorella testattavaksi ja vasta pidempi tyytyväinen kokemus saa minut luovuttamaan 6250:n.

6230:n mukanaan tuoma mahdollisuus asentaa autoon Nokia 610 kuulostaa todella mukavalta. Milloinkahan nuo 610:t saapuvat markkinoille?

4. Nyde

Tykkäykset:
    0
    Onhan tuo Nokia 610 tullut jo markkinoille.

5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Muistaakseni(?) Nokia uutisoi jo jokin aika sitten että toimitukset alkaneet, mutta en ole varman onko niitä kuitenkaan täälläpäin kaupoissa näkynyt.

6. Nyde

Tykkäykset:
    0
    No Teleringissä on/oli, ellei ole kaikki mennyt...

7. John Cooper

Tykkäykset:
    0
    Mikähän Telering?

Viime torstaina Telering sekä Mäkitorppa kummatkin ilmoittivat että toivottavasti pian tulevat myyntiin, mutta vielä ei ollut kumpaisessakaan tietoa tarkasta päivämäärästä.

Pitäisihän tuon 610:n toimia 6820:nkin kanssa, joten tuskin sen tuleminen 6230:aa odottaa.

8. Nyde

Tykkäykset:
    0

Useammassakin pääkaupunkiseudun Teleringissä. Mutta sanoinkin että on voinut jo mennä kun toimitukset liikkeisiin ovat olleet niin pieniä.

9. John Cooper

Tykkäykset:
    0
    Oletko töissä Teleringissä vai mihin perustat tietosi? Ihmetelen syvästi että minulle sanottiin että vasta odotellaan saapuvaksi jos ensimmäinen (vaikka pienikin) erä on jo jaeltu asiakkaille.

10. Nyde

Tykkäykset:
    0
    Olen.

11. John Cooper

Tykkäykset:
    0
    Mikä on hintanne 610:lle? -en tullut kysyneeksi kun ei vielä ollut saatavilla ;)

Jaa tämä viestiketju