1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

5100 aiheuttaa harmaita hiuksia, liikaakin. Ja 6610 asiaa.

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja =Henkkis=®, 20/5/03.

1. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Ostin tossa 30.4.03 5100 puhelimen ja se on 2 kertaa vaihdettu swappina. Ekassa swapissa oli 1 ledi piemeänä. Toinen sammui 6h sisällä ja se herätettiin softapäivityksellä. No se toinen pelasi viikon, jonka jälkeen taas sammahti. No vein sen sitten siihen huoltoon, josta sain sen swapin niin kaverilla ei ollut antaa swap puhelinta, kuin ei ollut enää yhtään jäljellä. No sitten metsästämään swappeja turun huolloista, primatelissa oli, mutta halus sen huoltoon. No jätin sen sinne heille huoltoon 12.5 (ma) ja he lähetti sen saloon. Ja se on sillä matkalla vielläkin.
    Onkohan nokia ymmärtänyt sanan matkapuhelin väärin? Tietääkseni sen kuuluu olla omistajansa matkassa, eikä huollossa. Alkaa ottamaan päähän, kun nyt oisin saanut viellä halvemmalla sen kuin silloin ja en ole pahemmin päässyt sitä käyttämään. Ja viellä kaiken lisäksi sinisillä kuorilla. PRKLEEN nokia, juu huomaa kyllä että on nokian valmistama.

No Turun erikinkadulla olevasta Tele Ring liikkeestä ostin ja heille asiasta 10 pistettä. Viikonloppuna tarvitsen aina GPRS yhteyttä ja kävin perjantaina kyselemässä olisko heillä lainata/vuokrata jotain puhelinta, siksi aikaa kuin omani on huollossa. No heillä ei ilmeisesti ole puhelimia lainaksi. Kaveri antoi vaihto 7210 mulle hyllystä. Nyt kuin se makaa mun taskussa, niin joku olisi voinut sen heiltä ostaa, mutta silti antoi sen minulle. Eli loistavaa palvelua ja sehän ei edes ole heidän vika, että nokia ei osaa tehä puhelimia. Nyt tiedän mistä seuraavan puhelimeni ostan, koska niin hyvää palvelua on.

Tulin takas, osaksi veppikseltä saamani vistin takia ja mites se teihin vaikuttaa, jos täällä kirjotan. Ei ole pakko lukea. Anteeksi huono suomenkieli, ilmaisu ja välimerkit yms. tuossa ylhäällä.

2. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Nyt tuli uusi salosta. Nyt on yksi ledi erisävynen kuin muut. En jaksa enää mennä valittamaan olkoot. Oli muuten tossa toisessakin ledi erivärinen, et taitaa olla tyyppivika näissä 5100 toi väärän värinen ledi. Toivotaan et tää nyt sit toimis.

3. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    siis tarkoitatko sitä askulamppu lediä?

ihme ku sulla on ollu noin paljon vikaa kun itse en oo täällä foorumilla kuullut kuin hvyää tosta puhelimesta ja isäkin on sitä sanonut että vikoja ei kertakaikkiaan oo...sulla on ollu paha maanantai kappale

4. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    236 alla oleva ledi on erisävynen...

5. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mulla on ilmennyt, että akku ei kerta kaikkiaan kestä normaalilla käytöllä kuin 2 vrk ja näyttö värisee välillä niin **rkeleesti ja muutaman kerran hävinny kentät kesken puhelun! Kertaakaan en oo kolhaissu millään tavalla! Alkaiskohan olla swapin paikka....

6. Omenanraato

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    isällä kestää päivän...ja joka yöksi lataukseen puhelin (niin teen minäkin viakka akusta olisi jäljellä puolet sillä 3650 ei mun käytös ainakaan sitten enää kestäis sitä toista päivää loppuun (mutta nyt olikin puhe 5100:sta))

7. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mutta mä en käytä edes mitenkään älyttömän paljon sitä...

8. Omenanraato

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mee huoltoon ja sano niille että ne testaa sen akun

9. escobar

escobar Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tai puhelimen, jos näyttö värisee ja kenttä häviää.

10. Omenanraato

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    tuskin ne saa tota värinää lakkaamaan sillä sehän on ton näytön "ominaisuus" mutta kenttien häviäminen on jo testin paikka

11. escobar

escobar Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ominaisuus tai ei, minä ainakin vaatisin saada toimivan puhelimen.

12. Omenanraato

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    jos näyttö värisee niin kyllä puhelin silloinkin toimii.
    mutta jos tarkoitit tota kenttien lähtöä niin ottakaik huoltoon vaatimaan toimivaa puhelinta

13. escobar

escobar Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    No tottakai se "toimii", mutta toimiiko se sillä tavalla kun se on tarkoitettu toimivan? Ei, koska se on vika. Onko esim. nokia 5100 tuotelehdessä tai ohjekirjassa mainittu että näyttö värisee?

14. Omenanraato

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    no ei se ole vika jos se kerran on tollanen ominaisuus tuollaisella näytöllä...esim jos nokia ois laittanu vaik tft näytön siihen niin ei se värise...eli se ei ole vika!

edit: onhan esim. 3510i:ssäkin erittäin vaalea näyttö mutta ei siitä mainita ohjekirjassa mitään koska se on sen näytön ominasiuus että se on tollanen. joitain näyttöjä on huono katsoa päivän valossa koska se on niiden ominaisuus...ei vika

15. escobar

escobar Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    No hyvä teille (kai?) jos tyydytte huonoon näyttöön, minä en tekisi niin.
    Puhelimen näyttö on kuitenkin aika oleellinen osa puhelinta joka ei pitäisi väreillä tai muutenkaan seota.

Pointti oli kuitenkin se, että miksi se näyttö väreilee joskus silloin tällöin?
    En tiedä sen enempää just siitä 5100 näytöstä mutta duunikaverin 7210 on ainakin tämä ns "ominaisuus".

16. Omenanraato

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    sitä en tiedä miksi se tekee silloin tällöin mutta tietyilä taustakuvilla se väreilee kokoajan. ainakin entisessä 7210:ssäni. mutta se on varma että heti syksyllä kun saan sampan käteeni niin en enää nokiaan koske sillä olen huomannut että sieltä tulee idän ihmeet heittämällä nokian ohi laadussa (mm. näyttöjen laadussa ja kaikessa muussakin)

17. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Ainakin kaikkien värillisten series 40 puhelinten näyttö värisee AINA, joskus tosi paljon.
    Mulla ei mitään ongelmia ole ole ollut, kun toi laturin liitäntä juttu johtuikin laturista...

18. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Henkkizi ja Condan juttuja kuunnellessa hiipii vääjäämättä mieleen: Onko 5100 sittenkin susi lammasten vaatteissa?

19. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Ei ainakaan mulla ollu.

20. Omenanraato

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    eikä myöskään mitä oon isän kokemuksia kuullu. täälläkin tullu pelkkiä hyviä kommenteja ja kuten on tullu todettua niin nykyään nokialta tulee aina välillä muutamia maanantai kappaleita

Jaa tämä viestiketju