1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

5100, 7650 vai 3650?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Aivovaurio, 2/6/03.

1. Aivovaurio

Tykkäykset:
    0
    Joo, elikkä kun tässä nyt on vähän duunia kesällä niin oon ajatellu hankkia uuden puhelimen, mutta minkä? Kun oon vähän tällanen menevä ja ehkä hieman kömpelö(täänänkin lensi 3310 seinien kautta lattialle), niin ajattelin että toi 5100 sopis hyvin kun se on roiskesuojattu ym. ja sopivan pienikokoinen. Toisaalta kun olen vähän menevä ja aina sattuu ja tapahtuu niin olis mukava jos olis sitten aina kamera mukana ja sais napsittua tapahtumat talteen ja tollane 7650 tai 3650 olis kiva. Saishan tohon 5100 sen kameran kanssa, mutta sehän on jossain letkussa ja pitäis aina ottaa erikseen mukaan niin kuinka kätevä se on ja saako sillä millaisia kuvia? Sitten olen taas aika kova kirjottamaan tekstiviestejä niin 3650 ei välttämättä olis paras ratkaisu, myöskään pieni koko ei olis pahasta. Ja sitten taas toisaalta tykkäisin rämplätä kaikenlaisia ohjelmia kännykkään niin tossa 3650 olis eniten muistia ja 5100 taas vähiten. Niin, että jos kaikki viisaat(ei mikään välttämättömyys) ihmiset jaksaisivat neuvoa noitten asioitten pohjalta mikä puhelin olisi paras?

2. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Jos haluat että puhelimesi maleksii vuodesta ½v. huollossa niin sitten 5100. Ittel oli kuukauden ja 4 koneistoa ja yksikään ei pelannu. Noista kai ottaisin 7650, lamera yms. Tai sitten ottaisin 7250 kamerat yms. Tai sitten 3650. Mutta EI 5100!

3. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    5100 on ihan näppärä laite, mutta kun kameraa kyselit ja siinä ei sitä ole...

7650:aan en koskisi jos muistia haluat. 4MB on liian vähän (ainakin minulle). Muuten ok luuri.

3650, itsellä ko. luuri on ja tyytyväinen olen. 128MB MMC:een tilaan tässä kesäkuun aikana jolloin muistia riittää. Näppäimiin tottuu äkkiä, mutta toki alussa hieman takertelee.

7250(i), tähän en koskisi pitkällä tikullakaan, kamera vain CIF-kamera, joten laatu ei ole hyvä. Näyttö kävi ainakin minun silmiin niin, että en voinut luuria kovin kauaa edes käyttää (väreilyä, näyttö 'lagaa'). Näppämistöstä en pitänyt yhtään. Jotenkin tönkkö käyttää.

Jos muokattavuutta haluaa niin silloin ostaisin Symbian luurin, kuten teinkin. Nämä siis minun mielipiteitäni.

4. zxqw

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung S4
    Nää kyllä pitää miettiä ite.

Mietit jokaiselle plussat ja miinukset ja sitten
    päätät niitten perusteella mikä sopii parhaiten.

5. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Itse noista ottaisin 3650:n. Ja lyhyinä perusteluina mainittakaan vain, että parhaimmat ominaisuudet.

6. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Miks pitää olla Nokia? Esim T720i kameralla tai SE T610... Niissä tosin on vain CIF-kamerat mut kuiteskin. :eek:)

7. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Tai Samsung V200...?
    Itse en kuitenkaan ottaisi tuollaista lisäkekameraajutzkaa, koska ei se kuitenkaan koskaan olisi mukana kun sitä tarvitsisi.

8. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    henkkiz ei kannata yleistää jos sulla ei oo toimiu toi 5100.
    ainakin mun isällä on toiminu ku junan vessa ei mitään onglemia...ja oon täälläkin kuullut kahta poikkeusta lukuun ottamatta pelkkää hyvää

9. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Tästä on minunkin pitänyt jo aikasemmin huomauttaa Henkkizille. Enpä ole minäkään mitään huonoa kuullut.

10. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    No kyllä on kaikki aivan eri tason laitteita, mutta itse otin viimeisimmän..

11. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kyllähän se niin menee et mikäli mulla ei toimi niin koko laite on aivan p***a... :eek:)

Mut asiaan, tosiaa V200 on myös ihan hyvä. Kannattaa kuten täällä on ehdotettukin perehtyä eri malleihin ja laittaa nille plussat ja miinukset. Muista myös et muilla merkeillä saattaa olla samaan hintaan tarjolla laadukkaampi kone ku Nokialla... :eek:)

12. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Jos integroitu kamera ei ole pakollinen ja olet reissaava tyyppiä, suosittelisin 5100-mallia, suojausten vuoksi.

Mikäli kamera on pakollinen, niin 7650 koska siinä on parempi näppäintuntuma ja hienompi (konservatiivisempi?) muotoilu kuin 3650:ssa.

13. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    Jos sitä muokattavuutta haluaa, niin Symbian luurit kyllä vie voiton muista luureista mennentullen. Tosin Symbian luureja ei markkinoilla Suomessa tällä hetkellä ole kovin montaa. N7650, N3650, 9210(i) ja SE P800.

Tulossahan on mm. Siemens SX1, Samsung SGH-D700...

14. peuhka66

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    0503141592
    Totta puhut mun 5100 oli viikonloppuna saksanpaimenkoiran hampaissa.
    Näyttö paskana, ulkokuori ihan ruvella, myös sisäosissa hampaanjälkiä.
    Silti puhelimella pystyi soittamaan.
    Vein justiin huoltoon.

Ps. Meneeköhän takuuseen :)

15. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Eipä taida mennä takuuseen, mutta jos saan kysyä niin miks se sun 5100 joutu sen saksanpaimenkoiran hampaisiin??

16. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    5100 ja perusteluna koko ja se, että olen kuullut niin paljon tästä mallista pelkkää positiivista, niin tämä olisi minun varma valintani. Itseasiassa voisin tämän oikeastikin ostaa, ellei 3300 tulisi vielä kauppoihin.

17. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Ei mene takuuseen.

18. peuhka66

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    0503141592
    Kaipas varmaan purulelua, ja imeisesti vähän myös koulutusta.
    Aamulla löyty lattialta pureskeltuna.

19. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    No mutta ku mulla oli 4 (neljä) kappaletta koneistoja ja yksikään ei toiminut. Kyllä nyt yhden niistä olisi pitänyt edes toimia. Eli ei tässä voi muuta kuin yleistää. Tuskin niissä kuorissa ole mitään taikaa, joka rikoo koneistoja. Eikä yksikään koneistoista ole pudonnut tjmv. Tämä 6610 on pudonnut useampaankin otteeseen ja pelittää kuin unelma. Ainut miinus on että kuoret naarmuuntuu äkkiä, mikä käyttöä ei haittaa. Eli kyllä yleistän ja haukun koko luurin. Ja tossa puolalaisen kaverin kanssa juttelin, niin sen kaverilla on myös 5100 ja sekään ei pelitä kunnolla. Eli yleistän kyllä jatkossakin.

20. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    No mitenköhän on mahdollista kun mulla oli tuo 5100 niin miten se sitten toi ku unelma.Ei kannata yleistää.

Jaa tämä viestiketju