1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3gp:t suttuisia

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja AA, 15/11/05.

1. AA

Tykkäykset:
    0
    kuun muuntaa omia videopätkiä Xilisoft 3GP:llä W800:lle, niin tiedostokoko kutistuu 3gp:tä käytettäessä olemattomiin ja lopputulos on todella suttuinen.

Mpeg4-tiedostoiksi muunnettuja ei suostu toistamaan. Onko tähän tyytyminen vai mitä muita videotiedostoja W800 toistaa?

2. matuu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6
    Mp4 muodossa videot näyttää paremmilta ainakin mun muuntamana. Ja äänen saa aac -muotoon eli siinäkin laatu paranee.
    Oon käyttäny ohjelmana mpegable X4. Ohjelma on helppokäyttöinen, mutta asetukset pitää laittaa joka kerta uudelleen ja ne oikeat asetukset pitää tietää. Voin kaivaa kuvalliset ohjeet jos tarvis vaatii, ei nyt vaan muista missä ne olikaan taas.
    Ekanahan tässä tulee vastaan reso, kun 176x144 on hieman pikselinen oli laatu mikä tahansa :/
    Silti mp4 vie 3gp:tä helposti.

3. AA

Tykkäykset:
    0
    mpeg4-tiedostojen kuvanlaatu on kyllä erittäin hyvä, jos puhelin (w800) suostuu niitä toistamaan.

Jotkut mpegneloset pyörii ok, mutta toisissa kuuluu vain äänet yms. Kyseisellä ohjelmallasi en onnistunut mitään kääntämään? Siis onko se pelkkä katseluohjelma?

4. matuu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6
    Eli siis tämän olen itse testannut:
    bitrate 200-250 --> OK
    bitrate 300 --> kuva näkyy, mutta saattaa vähän nykiä
    bitrate 400 --> kuulu vain ääni, ei riitä luurin tehot näyttämään kuvaa
    Ja sitten tosta ohjelmasta eli siinä tulee ite ohjelma ja mpegable playr mukana.
    Ohjelma -->Mpegable X4 live

5. AA

Tykkäykset:
    0
    Kiitti ohjelmasta, näyttää ihan pätevältä. Paitsi että w800 ei edelleekään suostu näyttämään muunnettuja tiedostoja. Jostain syystä luulee musiikkitiedostoiksi. Siis tuosta video bitrate kohdasta väännetään tarpeeksi alas, mitä muuta pitää muuttaa. Oisko sulla niitä kuvallisia ohjeita jossain :)

6. AA

Tykkäykset:
    0
    No nyt toimii, vaati vain vähän lisää koklaamista.

Jaa tämä viestiketju