1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3G Bukaa puhelimen asetuksissa jotain?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Matheus, 12/12/07.

1. Matheus

Tykkäykset:
    0
    Osaako ketään auttaa mua? Mulla on nokian n93 ja se on ollut mulla jo jonkun aikaa kun soitan 3g verkko päällä ja kun joku vastaa tai kun itse vastaan kun joku soittaa mulle niin aukee nettiyhetys puhelimessa eli sinne tulee 3G merkin alle se Yhteys merkki joka kerta (ei ollut ennen) sitä merkkiä ei tuu jos käytän Gsm verkkoa.

2. zimon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    sua salakuunnellaan

3. jake79 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active ja DNA
    Loistavaa suomenkieltä. Kirjoita niin että saa selvää, niin ehkä joku voi auttaa.

4. Crockett Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    159
    Puhelinmalli:
    Nexus 6P
    On kyllä kerrassaan selkeää tekstiä...

5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Saunalahti? kytkyt? uusikone?

6. Paerae

Paerae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kuuminthottiii+Elisa:)
    tekstistä nyt puuttu jotain välimerkkejä, se nyt on aika tavallista nykyajan nuorilla

jättäähän stadilaisetkin hirveesti konsonantteja (ja vokaaleja) pois sanoista
    esim: "tuut sä snägäril megee", se pitäs kait olla "tuut sä snägärille megeen"

turkulaisten/tamperelaisten/oululaisten puhetavoista en edes kommentoi

vi*tujako näistä. ymmärsin ite kyssärin ainakin, otsikkokin nyt oli sinnepäin. foorumia ennenkin käyttäneet pelottaa uudet käyttäjät pois täältä aina tuollasilla vastauksilla :/ ok netiketit pitäs lukee.. niin varmasti ;)

noniin asiaan. kattos vaikka alkuun piruuttas sieltä Connection Manager ohjelmasta (yhteyden hallinta) (se on jossain kansiossa, esim Connectivity (Yhteydet)), näkyykö siellä aktiivinen datayhteys sillon kun teet puhelun?

jos se connection manageri näyttää että (no active connections) niin sillon siellä ei pitäis olla datayhteys aktiivinen.. ehkä se ikoni vaan bugailee omiaan, softapäivitys vois auttaa tuohon, jossei sulla jo uusin ole luurissa

btw, ehkä joku tajus että alku oli sarkasmin siemen -yritys, eikä jatka turhaan aiheesta, vaan puree hammasta kaikessa rauhassa :)

7. Matheus

Tykkäykset:
    0
    Pärä kyllä sielä on yhteys auki.
    Sielä lukee että "yhdistetty" mutta dataa sielä ei mee ollenkaa. Mulla on tässä uusin päivitys jo...
    Mulla on asetuksissa varmasti vaan jotain vikaa, kun se ei ollut ennen, tilasin uudet asetukset saunalahelta niin siihen tuli se vika tai "ominaisuus" :D

8. Paerae

Paerae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kuuminthottiii+Elisa:)
    ok. no dataa ei kyllä pitäisi liikkuakaan :D

semmostahan voisit koittaa, että teet deep resetit luurille. yleensä sillä pääsee eroon bugeista, jos softa on mennyt jumiin jollain tavalla. (ennen toiminut ja nyt ei yhtäkkiä toimikaan) tapahtuu siis syöttämällä *#7370# idlessä ja suojakoodi perään. mutta huomaa että se poistaa kaikki sun tallentamat tiedot luurista, eli ota talteen ennen tuota tärkeimmät!

(ja softan päivityshän tietenkin uuteen menis sujuvasti siinä samalla, eli jos sen teet niin tapahtuu tuo sama resetti sen yhteydessä)

9. Zero

Tykkäykset:
    0
    Laite rekisteröityy SIP-serverille videon jakamista varten jos olet 3G-verkossa puhelun aikana, tästä johtuu tuo yhteys. Mutta dataa ei siirry ennen kuin videon jako käynnistetään.

10. Scottive

Tykkäykset:
    0
    Soitatko internet puheluita tietämättäsi ? Ja tietenkin viideopuheluita soittaessa aukeaa netti.

11. Matheus

Tykkäykset:
    0
    Sain toimimaan otin pois Sip asetukset. Ne oli tullut wap asetusten mukana... kiitos.

12. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Kyse ilmeisesti videoijakopalvelun asetuksista (onko muuten palvelua vielä otettu käyttöön SLllä?)
    Videopuhelussa ei käytetä nettiyhteyttä, eikä sitä siis sen takia tarvitse auvata.

13. thezkola

Tykkäykset:
    0
    Mä oon ihan pihalla koko 3g:stä :D . Eli onko se joku pelkkiä videopuheluita varten oleva juttu, vai onko se nettiselain?? Selittäkääs joku. :D

14. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3461
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    http://fi.wikipedia.org/wiki/3G

15. thezkola

Tykkäykset:
    0
    Sitte vielä semmonen kysymys että miten se laitetaan päälle, jos sitä haluaa käyttää?

16. hiphei Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Se on päällä ihan automaattisesti, jos 3G ko. kohdassa kuuluu ja et ole vartavasten laittanut asetuksissa puhelinta toimivaan pelkässä GSM-verkossa.

Jaa tämä viestiketju