1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3660 ja äänitunnisteet

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja piedro78, 25/2/04.

1. piedro78

Tykkäykset:
    0
    Mistä johtunee, että kun yritän laittaa osoitekirjan nimelle äänitunnistetta niin tulee ilmoitus " Sovell. suljettu Main "
    Ja kun yritän uudestaan niin tulee " äänitunnisteita ei voi tallentaa, äänitunnisteiden enimmäismäärä täynnä"

Minulla ei ole yhtään äänitunnistetta puhelimessa ja silti pitäisi poistaa niitä.

Puhelimen ohjelmistoversio on v 4.57

2. piedro78

Tykkäykset:
    0
    Enpä ole vielä valaistunut siitä mikä vaivaa puhelintani. Jos joku tietäisi olisi jätte kivaa kuulla. Olen haun avulla yrittänyt löytää vastaavaa ongelmaa mutta ei ole löytynyt.

3. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Koeta palauttaa perusasetukset ja jos sekään ei auta, niin sitten kannattaa vielä puhelin huoltoon.

4. mae

Tykkäykset:
    0
    Tismalleen sama vika, koneena on vain-gage. Huollostakaan ei oikein selvää vastausta saanut korjaisiko joku päivitys tuon?

5. piedro78

Tykkäykset:
    0
    Olen resetoinut kännyn *#7370# koodilla, jolloin se palaa ns. tehdas tilaan. Sama homma jatkuu... Ei mahdollista laittaa äänivalintoja. Ja eiköhän tuo versio 4.57 ole uusin? Muut tiedot mitä tulee ilmi tuon version kanssa ovat 21-10-2003 NHL-8 .
    Muuten luuri on ollut luotettava ja eipä ongelmia ole ilmennyt. Onko tuo , joku symbian käyttiksen vika?, jos esim n-kakessa on samanlaista?

6. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Kyllä minulla on äänitunnisteet "Symbianissa" toimineet, jotain vikaa teidän puhelimissanne on. Nokia varmaan osaisi kommentoida paremmin. ;)

Jaa tämä viestiketju