1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3650 / World Clock Professional

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja blondi, 24/6/03.

1. blondi

Tykkäykset:
    0
    Osaako kukaan neuvoa ? Ostin World Clock Pro:n 3650:aan. Nyt yritän asentaa, mutta se ilmoittaa, että on jo käytössä, mutta mitään kuvaa ei tule näkyviin. Mulla oli aiemmin trial-versio, mutta olen sen poistanut. Olen sammuttanut kännyn muutaman kerran, mutta ei auta mitään. Mikä neuvoksi ? Kiitos etukäteen !

2. blondi

Tykkäykset:
    0
    Eikö kukaan osaa sanoa mitään ? Olen kyllä yrittänyt haulla etsiä vastaavia tapauksia, mutta en ole löytänyt. Olen poistanut/asentanut/sulkenut yms....aina tulee "Asennus: on jo käytössä". Siivosin asemat yms....turhauttavaa !!!

3. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Paras keino saattaa olla tehdä perusnollaus luurille. Tosin sitä ennen joutuisit varmuuskopioimaan sen, mitä haluaisit säilyttää, esim. kuvat. Voitko siirtää ohjelman sun muut turvaan vaikka muistikortille ennen sen tekemistä?

4. hulabaloo

Tykkäykset:
    0
    tsekkaa onko WCP asennettu, hallintaohjelman kautta. Jos on niin poista se.
    Käynnistä känny uudelleen ja kokeile asennusta uudestaan. Pitäisi onnistua.

5. blondi

Tykkäykset:
    0
    Hallintaohjelmassa ei näy, tosin kaikki lokitiedot hävisit kokonaan joskus kuukausi sitten ??! FileManagerin kautta olen katsonut ja siellä ei näy mitään WCP:stä, tosin kaikista tiedostoista en tiedä mihin liittyvät. Mitä perusnollaus voi hävittää ? Mulla on kaikki kuvat, viestit, biisit muistikortilla. Mutta kuinkas kalenteri ja osoitekirja - nehän ovat puhelimen muistissa.

6. hulabaloo

Tykkäykset:
    0
    suosittelen backupia.

Jaa tämä viestiketju