1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3650 wav-ääni osoitteita?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja rude, 25/9/03.

1. rude

Tykkäykset:
    0
    eli ois kiva jos jostain löytys valmiita (ilmaisia) niin ei tartteis kaikkia itse tehdä. Ei aika riitä..

2. Guest Vieras

Itselläni meni piruuttain kokeilessa tuolla ylhäällä olevalla haulla (hakusana wav) aikaa noin 5sek ;) Mitään tietoa ei aiheiden sisällöistä ole, mutta ainakin otsikot oli varsin aiheeseen liittyviä.

3. P3Ghetto

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N82 + Ykkönen
    Ei, ei, ei, ei, ei, ei, ei, ei, ei, ei, ei, ei, ei...

Minulla alkaa henk.koht. kärventyä käämit näihin nykyajan lapsiin. Ei ollenkaan oma-aloitteisuutta, eikä mitään, laiskojakin vielä!=)

Anteeksi jo etukäteen:D

4. Switch Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Nokia N900 + Saunalahti + MLK Nopsa
    No tässä on ainakin yksi linkki, missä luulisi vähäksi aikaa riittävän kuunneltavaa... ;)

http://sep800.mine.nu/files/sounds/

Mutta oikeasti, tuo Haku toiminto on perhanan kätevä. Sieltä itsekin etsin erään niistä ketjuista, missä puhutaan waveista, ja sieltä otin tämän linkin.

5. Dundee

Tykkäykset:
    0
    Googleakin kannattaisi kokeilla jos jaksaa, löytyy tuhansia waveja..siis jos jaksaa.. ;)

6. k7v

Tykkäykset:
    0
  7. rude

Tykkäykset:
    0
    en ole lapsi. Ja osaan kyllä itsekin muuttaa äänet wav-muotoon ja leikata ne sopivan mittasiks ja laatuksiks. Itse katotte kuitenkin ihan samat linkit mitä tänne laitetaan. Miksi tehdä itse. minusta on ihan tervettä katsella miten muunkinlainen ääni soisi puhelimessa. Pysy poissa tästä threadistä jos et kestä.

8. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Niin olisi sitten varmaan voinut jatkaa jo asiaa käsittelevää ketjua, joihin on kerätty linkkejä waveja sisältäville sivuille, niin olisi muidenkin helppo yhdestä ketjusta etsiä.
    Esim jo mainittuun ketjuun.
    Wav-soittoääniä!

9. krisse

Tykkäykset:
    0

Jaa tämä viestiketju