1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3650 vs. käsimikro

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja nokiapower, 13/3/03.

1. nokiapower

Tykkäykset:
    0
    Kun oon ny vähän aikaa miettiny nii tolla 3650:an hinnallahan sais oikein hyvän käsimikron jolla pääsee word asiakirjoihin ja muihin tarpeellisiin. Miks jengi ei ostais jotain halpaa kännykkää ja käsimikroa ? Käsimikrohan on aika samanlainen kuin puhelin (mutta sillä ei voi puhua).

Joten kannattaako ostaa erikseen käsimikro ja sitten halpa puhelin ?

2. miri

Tykkäykset:
    0
    Seuraavan sanon siltä pohjalta että itselläni on 7650 eikä 3650, tosin testailin kaverin 3650 enkä äkkiseltään huomannut siinä mitään mikä tekisi tuosta uudemmasta paremman. Laitoin puhelimet rinnakkain ja kameran molemmista päälle niin huomasin että 3650:n laatu oli silminnähden selvästi heikompi verrattuna 7650:n!

En voi suositella 3650:aa (tai 7650:aa) kämmenmikroksi, vaikka sitä markkinoidaankin pda-puhelimena. Mikäli tarvitset esim. nettiselainta, tekstinkäsittelyä, mitä ikinä kämmenmikrolla yleensä tehdään niin osta sellainen. Kämmenmikroissa on yleishyödyllinen kosketusnäyttö, sekä nopea kirjoitusalusta, joten se päihittää kännykän siinäkin suhteessa.

Itse olen harkinnut puhelimeni myyntiä, ja vaikkapa 6310i:n ja Palm Tungsten T:n ostamista tilalle. Nämä sen vuoksi että molemmista löytyy Bluetooth, joten Palmilla surffaus, irkkaus, ICQ:n käyttö ja muut onnistuu puhelimen ollessa povitaskussa (olin sitten itse takin sisällä tai en).

3. makketee

Tykkäykset:
    0
    En tiedä miri missä teillä on ollut vika mutta kaikki kenen kanssa olen keskustellut ovat sanoneet että 3650:ssa on huomattavasti PAREMPI kuva kuin 7650.

Itselläni on 3650 ja kaverilla 7650, sama juttu.
    Muistikortti ja videokamera äänellä ovat yhdet kriteerit joiden takia 3650 hakkaa 7650:en mennen tullen.

4. KaZZe

Tykkäykset:
    0

5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Tarpeiden mukaan. Eli jos haetaan mahdollisuutta kirjoittaa documenttejä, kannattaa tosiaan miettiä isompaa laitetta. Ajanhallintaa ja viestintään monessa tapauksessa sarjan60 laitte on jo käytettävämpi.
    Käsimikroja on monenlaisia ja niistä löytyy hyviä moneen käyttöön, suurin miinus useimmassa on ettei voi puhua jne. eli ei ole toimivia matkapuhelinominaisuuksia, eli vaaditaan sinun ehdottamasi puhein kaveriksi, joidenkin mielestä huono ajatus ja jotkut tulee hyvin toimeen. Täytyy vaan muistaa että kummatkin on mukana.

6. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kyllä tuo 7650'ssäkin toimii ja hyvin toimiikin.

7. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    tämä mirin kommentti että 7650:ssa on huomattavasti parempi kamera on hänen testillään oikea väite.

hän oli luultavasti katsonut kameroiden laatua siinä ennen kuvausta no siinä kun se kuva vielä kohdetta haetaan tms...

siinä kohdassa 3650:n kuva on huonompi kuin 7650:n.

8. IceDice

IceDice Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire
    Vähä OT, mutta eikös noihin saa ihan samat ohjelmat jos halutaan videoida kuvaa äänellä.

9. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    kyllä molempiin saa Hantro 3.4:n

10. Malaco

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 5, Jolla
    Saahan noihin. Mutta 7650 videokuvaa rajoittava juttu on muisti jota ei ole kuin 3,4mb käytettävissä, kuin taas 3650 on mukana noin 20mb.

11. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    7650:ssa 3.6mb

12. IceDice

IceDice Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire
    Mut ei kai tol muistil nyt hirveesti ole väliä, kun on clipin rajotus on 100kt... Siirtelee samantein koneelle/lähettää sähköpostina, sit voi kuvailla niin paljo ku napa kestää...

13. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Nimenomaan! Juuri näin, samalla kannalla olen itsekin.

14. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    No parempi kun ei mitään...Tuliko teille itsellenne joskus vuonna 98 mieleen ot teidän kännykässä olisi videokamera, ja vielä värinäyttö, bluetoo...

15. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Silloin ei edes ollut mitään kännykkää. Minulla siis, jos joku käsitti väärin. Näin.

16. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    No sit ne joilla oli :)

Jaa tämä viestiketju