1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3650 tilttas, taas!

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja dj_pirtu, 24/3/04.

1. dj_pirtu

Tykkäykset:
    12
    Puhelinmalli:
    Oneplus One X
    alkaa mennä hermo. eli se mitä tein: olin asentamassa jotain tekstiviestejä puhuvaa ohjelmaa (ihan huvikseen) ja asennus keskeytyi, puhelin boottas. tilanne:
    64mb mmc:llä ei lähe käyntiin ollenkaan mutta mukana tulleella 16mb:llä lähtee. herjaa ennen pinkoodin kysymistä liudan järjestelmävirhettä mutta ihmeenkaupalla käynnistyy. kaikkialla herjaa järjestelmävirhettä enkä pääse poistamaan sen ohjelman jämiä. efileexplorerilla koitin c:ltä ottaa niitä pois vaan ei vaikutusta. 64mb kortilla olis luurin muistista backuppi vaan ei buuttaa. koitin tota oletusasetustenpalautuskoodia vaan sekin pyytää suojakoodia josta ei ole tietoakaan. puhelimen olen uutena ostanut ja suojakoodia en ole muuttanut. 1234 eikä 0000 se ainakaan ollut. manuaalikin on jossain. perrrrrrkele. ei millläään viittis taaas viedä huoltoon.

2. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    suojakoodi on 12345 jos et ole sitä muuttanu.

3. dj_pirtu

Tykkäykset:
    12
    Puhelinmalli:
    Oneplus One X
    Lähti toimimaan. Mulla oli koneella joku vanha backuppi. Palautin sen pc-suitella, puhelin lähti toimimaan isommalla mmc:llä ja sieltä sainkin sitten uunituoreen backupin luurin muistiin. Täytyy painaa mieleen toi suojakoodi. Ps. Luurilla kirjoitettu...

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Tota se teettää kun kaiken maailman softia asentelee, kannattaa olla hiukka tarkempi...

Jaa tämä viestiketju