1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3650+tietokone

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja CrimsonTide, 27/4/03.

1. CrimsonTide

Tykkäykset:
    0
    Kyseisessä nokialaisessa ei tietääkseni ole datakaapelia niin kysyn vaan, että miten kuvat saa siirrettyä tietokoneelle kun niiden lähettäminen on melko kallista sähköpostiin (eikö totta??) ja bluetooth taitaa sekin maksaa maltaita.

2. Tee

Tykkäykset:
    1
    Kokeilepa irdaa. Jos sulla ei ole porttia valmiina koneessa, niin sellainen maksaa noin 20-60e riippuen mallista.

3. CrimsonTide

Tykkäykset:
    0
    Onko tossa mallissa irda mahdollisuus? Kerro vähän tarkemmin miten se toimii.

4. CrimsonTide

Tykkäykset:
    0
    Mitä muuten Soneralla maksaa netissä surffailu gprs kännykällä ja muutenkin datan siirtäminen. Kertokaa joku kun noi Soneran hinnastot on niin epäselvät.

5. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    no itellä ainakin on ihan usb irda portti koneessa (ostettu www.polkumyynti.com :sta) ja sitten vaan kännystä infra päälle niin sen portin avulla saa suoraan lähetettyä tavaraa kännyyn tai sitten nokian pc suitella ja kännystä jos haluat esim kuvan lähettää koneelle niin menee vaan kuvan kohtaan ja valitsee lähetä->infrapuna ja sit vaan portin viereen.

eli toi toimii varmaan ihan samalla tavalla kuin muutkin irdat muis merkeissä/malleissa

6. Tee

Tykkäykset:
    1
    Niin, ja irdallahan kulkee kaikki muukin tavara koneen ja luurin välillä todella maukkaasti. Ei tartte tuhlaa häslätä. Suosittelen hankkimaan!

7. Omenanraato

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    niin ja se unohtui tosta irdasta mainita et se on hyvä ku käy monen puhelimen kanssa toisin kuin BT!!
    esim mullakin on kolmella puhelimella tarvetta ni jos mul ois bt niin ei toimeis kuin yhessä

8. fisu

Tykkäykset:
    0
    mä ainakin mielummin hankin (ja on jo hankittu) bluetoothin kuin irdavastaanottimen. eikös infrapuna ole hitaampi?

9. kanki

Tykkäykset:
    0
    Bluetooth on n+1 kertaa parempi kun irda. Tottakai mun mielipiteeni.
    Noh, bluetoothia ei ehkä löydy monesta puhelimesta, kuin infrapunaa, mutta kannattaa silti ostaa. Hieman kätsympi kun ei tartte olla aina kohdistettuna, ja toimii ihan hyvin ainaskin minulla seinien läpi 10+ metriä. Kait pitäisi toimia 30 metrin säteellä? Eikä maksa kun jotain 40-60e. Näemmä saa itwebbuysta ihan 28 eurolla. (mbnet hintaseuranta).

Tosin ongelmana on sitten sen asennus ja toimivuus :)
    Itse ostin Epoxin bt donglen. Kätevän pieni, liikkuu hyvin mukana.
    Tosin sitten ajureiden kanssa pitää vähän leikkiä, mutta lopulta löytyi netistä uusimmat ajurit, ei tosin epoxin sivuilta. MSIn btdonglen pitäisi ainaskin verkkokaupan porukan mukaan olla se toimivin nokioiden kanssa. Pcsuite sitten on kuulema ongelma, mutta ainakin itse sain toimimaan. Noista racewoodin ja muiden bluetootheista on oikein tiedä, mutta ymmärtääkseni hintaerot on niin pienet, että kannattaa hankkia varmuuden vuoksi MSI tai Epox.

Kätevää muunmuassa mennä bt kautta 3650:lla koneen ADSL:n kautta nettiin, ja voi vaikka pitää irkkiä auki pihalla kännykässään. Tai sitten ohjata Winampia vaikka vessasta ;)

10. Omenanraato

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    eikös se hieman ole??? mutta sen kanssa on kuulemma ollut ongelmia pc suiten kanssa jota minä tykkään käyttää ja tosiaan irda on parempi jos on monta eri puhelinta jota aikoo käyttää ja sillon kun itse vaihdan 3650:n pois niin uskon että ne toiset puhelimet johon jotain yhteyttä tarvitaan koneeseen niin niissä ei ole vieläkään bt:tä (kuten tälläkään hetkellä ei ole isän 5100:ssa) joten infra on siinä suhteessa parempi ratkaisu. mutta jos mulla ei olis muita puhelimia kuin tää 3650 johon yhteyden tarviin niin sitten oisin ehdottomasti hommannut BT:een

11. zonem

zonem Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mulla Bluetooth toimii täydellisesti! Ostaisin sen ennemmin kuin IrDan

12. Paaplo

Tykkäykset:
    0
    Nii voisittehan te kertoa että minkä merkkisiä nuo teidän Bluetooth hommelit on ja miten helppo oli kyseinen yksilö asentaa... sais koottua jotain faktaa vaikka tälle sivulle...

13. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    No perhana, aiheesta monta ketjua.

14. mobben

Tykkäykset:
    0

www.mobben.com verkkokaupasta 100% yhteensopiva USB-Bluetooth adapteri.
    Hinta 41 euroa + postikulut (alk.1e). Markkoinoiden halvin.
    Mukana kattava softa-CD mm. nettiyhteyden jakoon ja tiedostojen synkkaukseen
    pc:n ja laptopin välille.

-OLLI

Jaa tämä viestiketju