1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3650:stä kuvien lähetys kannettavaan EI ONNISTU...Miksi???

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Anonymous, 23/4/03.

1. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Eli mulla on vanhalla koneellani win95, ja skun koitan lähettäää, esim kuvaa kannettavaan, niin kun otan sen valinnnan että "lähetä ir:llä", niin se alkaa muodostamaan yhteyttä ja itse yhteys onnistuukin, mutta se sitten tökkää se kuvanlähetys

Eli oinko minun tehtävä joku asetus-hommeli, tai jokin, vai miksi se kuvan lähetys ei onnistu???

2. krisu

Tykkäykset:
    0
    Eipä toiminu kaverin 3650:kaan mun kommarin kanssa infralla. Lienee joku tyyppivika? Bluetoothi näytti kuitenkin pelittävän Erkin kanssa.

3. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Re: 3650:stä kuvien lähetys kannettavaan EI ONNISTU...Miksi?

Löytyykö sun käyttöjärjestelmästä tuki tarvittavalle protokollalle? eli ongelmaa kannattaa alkaa purkaan PCltä.
    Mikähän Communicaattori, vanhemmissa ei ole vakiona ohjelmaa joka tukee tiedoston siirtoa, ja uudemissa 3650 ei tue IrTranP protokollaa vaan kuva pitää siirtää normaalina tiedoston siirtona.

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0

No voisitko kertoa, mistä saan tietää onko mulla semmonen tuki, ja mistä sen voi päivittää/ladata?

5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363

No en enään 95sta muista, muutenkun että siihen saa IrDa tuen, mutta oliko vakiona tiedostonsiirto mahdollisuutta, ainakin joillakin kaupallisilla onnistuu.
    Jos siitä PCltä löytyy mahdollisuus lähettää niin sitten löytyy jokin tuki.
    Ja ymmärtääkseni muuten sulla oli Irda Kohdallaan?

6. Anonymous

Tykkäykset:
    0

juu irda toimii, mut tiedonsiirto ei toimi, eli millä ohjelmalla voisin siirtää kuvia/muuta sälää luuriini?

Jaa tämä viestiketju