1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3650 soittoäänet

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja ST, 14/3/03.

1. ST Vieras

Kun lataan soittoäänen niin mihin puhelin sen tallentaa,menee kohta hermot,kun sitä ei mistään löydy? =)

No nyt se löyty äänistys osiosta.mutta miten sen saa sieltä soittoääneksi?

2. N.F.E.

Tykkäykset:
    0
    Se pitäisi olla valmiina siellä soittoäänilistassa.

3. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    sama juttu ei oo listassa...ainoastaan äänitys kohdassa...millä ne saa soittariksi

4. Sunny boy

Tykkäykset:
    0
    Siis kuinka te olette ne sinne tallentaneet?
    Mä ainakin olen tehnyt näin:
    Lähettäminen WinXP:llä suoraan Midi puhelimeen.
    Sitten se tulee "Muka" tekstiviestinä, sitten kun tulee se äänitys -soitin, josta sitä saa kuunnella, painan valinnat ja Tallenna.
    (Tuonkin saa muuten vaihdettua, että tallentaako puhelin ne midit muistikortille vai puhelimeen.)
    Sitten se on löytyy sieltä soittoäänilistadsta.

5. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    siinäpä se..itekki koitin etsiä kohtaa tallenna mut ei ollu

6. TharDen

Tykkäykset:
    0
    Kerros minulle miten tuo tehdään..
    Mun luuri ainakin tallentaa midit suoraan puhelimen muistiin, vaikka oon äänityksestä valinnut et kortille.
    ..Ja jos FExplorerilla heittää midit c: asemalta e:asemalle ni mäkitorpan tunnukset vaan soi ku joku soittaa.
    =(

7. Rysty

Tykkäykset:
    0
    Kai siirsit ENSIN midin kortille ja sitten vasta laitoit soittoääneksi? Itse siirrän midit suoraan PC-suitella muistikortille. Recorderissa on options-valikossa move to phone men tai move to memory card riippuen siitä missä ko. ääni sijaitsee. Mutta kyllä helpoin on silti siirtää suoraan oikeeseen paikkaan PC-suitella. Jos PC-suite ei pelaa niin:
    - Windowsissa oikeeta nappia tiedoston kohdalla, Send to - Bluetooth - (luurisi_nimi).
    - Nyt puhelimeen tulee BT "tekstari"
    - Avaa viesti ja talleta ääni.
    - Mene recorderiin ja Options(valinnat?)-valikosta move to memory card (siirrä muistikortille?)
    - nyt profilesista säädät oikean soittoäänen

8. oulosvie

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    OnePlus One, Samsung Galaxy Tab S 10.5
    Tein juuri näin IRdalla ja midiä talletettaessa ei missään vaiheessa kysytä että meneekö puehlimeen vai kortille, puhelimeen menee automaattisesti. Jos siirtää midejä suoraan Suitella muistikortille niin mihin kansioon ne laitetaan? Laitoin kortille midejä mutta recorder eikä Realikaan eivät niitä löydä.

9. oulosvie

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    OnePlus One, Samsung Galaxy Tab S 10.5
    Itse itselleni vastaten :) huomasin juuri että kun laittaa Suitella midit muistikortin hakemistoon Äänitiedostot niin voi laittaa ne hälytysääniksi ja recorderikin ne löytää. Voiko muuten tekstareista ottaa varmuuskopiota PC:lle? Muutenkin tuo 3650:n PC-Suite on melko perseestä verrattuna vaikka 7250:n vastaavaan. Voiko esim. wap-favoritteja editoida PC:llä ja sitten lähettää ne puhelimeen? Voiko osoitekirjaa ja kalenteria editoida tietokoneessa?

10. TeaCup

Tykkäykset:
    0
    Jos viestihakemistona on muistikortti (viestiasetuksista), niin ota vaikka koko hakemistosta kopio PCSuiten tiedostonkopioinnilla.
    Osoitekirjan ja kalenterin editointiin tietokoneessa on olemassa ohjelmia, kuten Outlook. Miksi PCSuitessa pitäisi olla jokin lisäviritys tähän? Mulla ainakin on samat tiedot Outlookissa ja puhelimessa ja kun aika ajoin synkronoin nämä keskenään niin tiedot molemmissa pysyvät ajan tasalla.

Kun jaksaa kerran nähdä sen vaivan että asettaa etu- ja sukunimet kohdalleen Outlookin osoitekirjassa, niin tiedot synkronoituvat moitteetta ja puhelin osaa hakea omasta osoitekirjastaan sekä etu- että sukunimellä. Kätevää.

Jaa tämä viestiketju