1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3650 sammuilee

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja asdfghjkloeae, 7/10/03.

1. asdfghjkloeae

Tykkäykset:
    0
    käykö kellekkään muulle niin että kun surffaa tietokoneel netis ja käyttää modeemina (nokia 3650) gprs:sää niin känny sammuu jossainvaihees ja käynnistää ittes uudestaan. tapahtuu noin 2 kertaa illassa.
    Onko vika vaiko ominaisuus?

2. AoK

Tykkäykset:
    0
    Uusi ohjelman päivitys/resetointi voisi auttaa ongelmaan. Uusi softa taisi olla 3.16. Vaikka olisi jo tuo, niin on saattanut jäädä jonkinlainen "shokki" tila ja siksi sammuilee. Saapa tuossa kätevästi tiedotkin muistikortille varmuuskopioitua, ja vaikkapa tietokoneelle.

3. Karhu ('!') Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Saattaa olla että lämmöt nousee liian suuriksi, ja puhelin sammuttaa ittensä.

4. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Vesijäähdytystä sitten vaan peliin seuraavaksi ;)

5. Mage

Tykkäykset:
    0
    3650 modeemina?

Kertokaa, että mitkä asetukset ja minne mun pitää muuttaa, että saan datan siirtymään gbrs:n yli eikä datapuheluna, niin kuin nyt tuppaa olemaan. Eli pitääkö mun muuttaa jotain internetselaimen asetuksiin vain minne, että saan kyseisen asian muutettua. Mulla on koneessa sellainen bluetooth tikku. Yhteydet toimii ihan loistavasti, mutta kun en viitsis ajasta maksaa vaan siirretystä datasta. Kaverin kanssa " heitettiin " asetukset koneeseen tyyliin " laitetaan tänne jotain ja katotaan toimiiko. "

Eli kertokaa mitä/mistä mun pitää muuttaa jotain, että menis niin kuin pitäis. Saunalahden gsm+gprs ja koneessa windows xp ( valitettavasti ) ;)

Jaa tämä viestiketju