1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3650 sähköposti ongelma.

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja A-F-M, 4/4/04.

1. A-F-M

Tykkäykset:
    0
    3650:lla on mahdollista lukea/lähettää sähköpostia?
    Ainakin olen saanut toimimaan vain tuon lähettämisen kännykästä sähköpostiin esim. kuvan. Olen myös saanut toimimaan niin että lähetän sähköpostia toiseen osoitteeseen, kuin omani.
    Kuitenkin en ole onnistunut lukemaan puhelimellani sähköposteja.
    Mitä siis joudun säätämään, jotta onnistun myös tuossa.

P.S. Olen melkoinen tahvelo sitten kännykän kanssa leikkimisessä, joten mahdollisimman helpot ohjeet ;)

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Todennäköisesti "saapuvan postin palvelin" asetettu väärin. Lisätietoja hieman, esim. mitä sähköpostipalvelinta käytät. Asetuksen saat kyllä palveluntarjoajan sivuiltakin.

3. A-F-M

Tykkäykset:
    0
    Liittymä on soneralta ja sähköpostit olisi esim. luukku.com ja sitten outlook, joka tuli Elisan mukana

4. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Tuossa osoitteessa voit tarkistaa tuon saapuvien palvelimen. Eli sivun alareunassa annat sähköpostiosoitteesi, niin saa puhelimeesi lisättävän tiedon. Ja älä muuta muita kuin tuo saapuvien viestien kohta.

5. A-F-M

Tykkäykset:
    0

6. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Eli onko vastaanottava palvelin nyt tyyliin: imap-XXX.luukku.com , jos niin pitäisi toimia mikäli nyt vika siinä asetuksessa oli.

7. A-F-M

Tykkäykset:
    0
    on tuolla tavalla. laitoin sähköpostia mailiini ja sen jälkeen kokeilin kännykällä hae viestit -> uusi, niin se lähti yhdistämään, mutta jonkun ajan päästä tuli virheilmoitus.

Jaa tämä viestiketju