1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3650 nokia + windows xp ja gprs asetukset!

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Mage, 10/10/03.

1. Mage

Tykkäykset:
    0
    Kertokaa, että mitkä asetukset ja minne mun pitää muuttaa, että saan datan siirtymään gprs:n yli eikä datapuheluna, niin kuin nyt tuppaa olemaan.

Eli pitääkö mun muuttaa jotain internetselaimen asetuksiin vai minne, että saan kyseisen asian muutettua.

Mulla on koneessa sellainen bluetooth tikku ( Belkin ). Yhteydet toimii ihan loistavasti, mutta kun en viitsis ajasta maksaa vaan siirretystä datasta.

Kaverin kanssa " heitettiin " asetukset koneeseen tyyliin " laitetaan tänne jotain ja katotaan toimiiko. "

Eli kertokaa mitä/mistä mun pitää muuttaa jotain, että menis niin kuin pitäis. Saunalahden gsm+gprs ja koneessa windows xp ( valitettavasti ) ;)

2. traktori

Tykkäykset:
    0
    Jos bluetooth-yhteys toimii, niin sinulla pitäisi modeemina näkyä bluetooth modem tai bluetooth fax modem. Luot uuden yhteyden, valitset tuon modeemiksi, ja pistät puhelinnumeroksi *99#, ei käyttäjätunnusta eikä salasanaa. Siinä se!

3. Mage

Tykkäykset:
    0
    Kiitoksia traktori!

Jaa tämä viestiketju