1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3650:n kuorten "heppoisuus"

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Juhani_Ahava, 20/8/03.

1. Juhani_Ahava

Tykkäykset:
    0
    Tuossa olen nyt puhelita totutellut käyttämään ja aivan loistava vehje tuo onkin. Ainoa asia joka häiritsee on näppäinten "heppoinen" tuntuma eli kun ne heiluvat siinä valtoimenaan. Takakuoren ja akunkin väliin sai laittaa palan paperia, että se pysyy paikallaan heilumatta. Ajattelinkin nyt kysyä, että onko noissa erikseen myytävissä kuorissa sama ongelma vai ovatko ne "jämäkämpiä" kenties? Kuorten saatavuus tuntuu olevan ainakin täällä Turussa heikko eikä ole hajuakaan, että mitä ne mahtavat maksaa. Puhelin on ihan uusi joten tuskin tuo heiluminen ainakaan kulumisesta johtuu?

2. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Ominaisuus.

3. Tomcat

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    Nokia X 7
    Omassani ja kaverini luurissa en ole tuota "ominaisuutta" havainnut. Kuoret ja näppäimet ovat pysyneet paikallaan.

4. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Ainakin kaikissa 3650:ssa mitä minä olen kokeillut/nähnyt, niin samalla lailla ne näppäimet muljahtelevat ja kuoret natisevat.

Taitaa lähinnä olla kyse näkemyseroista...esim. jotain 33xx-sarjaa aiemmin käyttänyttä homma ei varmaan häiritse...kun taas ns. laatupuhelimia käyttäneet kokevat järkytyksen.

5. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Itselläni näppäimissä ei mitään klappia. Kuoret resonoi kun vibra on päällä ja takakansi antaa periksi kun painelee. Muuta en ole huomannut. Ja itse pidän viimeisintäni T68 "laatupuhelimena", koska siinäkään ei mitään isompaa ollut tuon osalta.

6. zonem

zonem Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Takakuori ei mulla kyllä natise yhtään, eikä näppäinten heiluminenkaan haittaa, enemmänkin se on plussaa (+). =)

7. Julli

Tykkäykset:
    0
    Kaikki nuo Nokialaiset natisevat. Mitä hittoa sillä nyt on väliä? Itseäni ei ainakaan haittaa yhtään. Vaihtakaa puhelinta jos haittaa... kaikissa puhelimissa on jotain huonoa!

8. ZupaDupa

Tykkäykset:
    0
    Kyllä omassani näppäimet heiluivat ja takakuorikin puolisen milliä edestakaisin. Kummastakaan ei kuitenkaan ollut mitään vaivaa.

9. -AHVEN- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kyllähän tuo takakuori liikkuu ainakin ajan myötä vaan eipä se paperinpalakikkailun jälkeen enää haittaa...
    Ainoa mikä on alkanu sylettämään on tuo hirveä pörinä mikä tulee kuorista kun vibra on päällä...

10. e-z0r

Tykkäykset:
    0
    "It's not a bug, it's a feature!" -Microsoft

Jaa tämä viestiketju