1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3650:n äänenvoimakkuus

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Kripsi, 12/12/03.

1. Kripsi

Tykkäykset:
    0
    Onko normaalia että 3650:ssa on äänenvoimakkuus todella vaimea? Vaikka voimakkuuden säätää täysille, niin ei meinaa vastapuolta kuulla kunnolla. Kaiuttimesta kuuluu sitten senkin edestä ääntä.

Lueskelin tuolta edellisistä viesteistä että tämä ominaisuus olisi hävinnyt itsestään, mutta minulla se edelleen vaivaa. Voikohan ominaisuuteen vaikuttaa laitteisto versio 2.50?

2. System

System

Tykkäykset:
    0
    Tästäkin on puhuttu NIIN monta kertaa tällä foorumilla, että huh huh, mutta vastattakoon, että ihan normaali "ominaisuus" on 3650:ssa.
    Tota en tiedä, että koveneeko se ajanmyötä, mutta mulla ei oo ainakaan yhtään kovempi nyt.

3. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Itsellä ko ominaisuus 3650:ssa. Se tuli vain jostain ja hävis yhtä mystisesi, kuin oli tullukkin.

4. Kripsi

Tykkäykset:
    0
    Ongelma hävisi kun vaihdoin uudet kuoret puhelimeen. En tiedä mistä johtuu äänen parantuminen. Liekö kuulokkeen kohta likainen, mutta vähän epäilyttää.

5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Voi olla, tai itse kaijuttimessa on kosketusongelmia, jolloin kuoren vaihto vähän puristeli sitä.

Jaa tämä viestiketju