1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3650 + Mitsumi USB Adaptor APUA!

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Tuoppi, 2/8/03.

1. Tuoppi

Tykkäykset:
    0
    !!!!!!!!!!!!!!!!__EDIT__!!!!!!!!!!!!!!

Elikkäs nyt olen jo onnistunut kähettämään kuvia molempiin suuntiin, mutta PC-Suite ei vieläkään toimi. Jätän tuon vanhan viestin tuohon alas jos siitä on vielä hyötyä.

/EDIT

Kyseessä ovat siis Nokian 3650 ja Mitsumin WIF-0402C USB adapteri (tietokoneena WinME:tä pyörittävä vaatimukset täyttävä pöytäkone). Jotain threadejä aiheesta jo löysin mutta ne eivät auttaneet sitten yhtään.

ELIKKÄS:

- Palikan mukana tuli Mitsumin oma "Mitsumi Bluetooth Suite 1.0.8" joka asentuu oikein ja tunnistaa puhelimeni ja puhelimeni tunnistaa tietokoneen.
    mRouterista raksin "Bluetooth COM4" portin (jotta voisin luoda yhteyden ja käyttää PC-suitea), mutta mitään ei tapahdu. Sitten kun otan raksin POIS tulee softan yhteydenotto ikkuna ja välittömästi sen jälkeen virheboxi "Porttia ei voi käyttää. Toinen sovellus saattaa käyttää porttia". Eli siis yhteyttä ei kuitenkaan synny.

- Kokeilin myös Widcommin 1.3.2.7 ajuria joka ei edes tunnistanut puhelintani. Kun yritän avata Bluetooth Neighbourhoodia tulee vain virheilmoitus "No local bluetooth device was found" joka toistuu niin kauan että ohjelman sulkee Ctrl+Alt+Deleten kautta.

Kaiken tämän olen un-installoinut ja installoinut kymmeniä ja kymmeniä kertoja tuloksetta.

Tarvitsisin siis TARKAT tiedot oikeasta ajurista ja siitä miten tämän saisi toimimaan.

Paljon kiitoksia niille jotka vaivautuvat auttamaan!

2. Juuei

Tykkäykset:
    0
  3. Tuoppi

Tykkäykset:
    0
    Ai että mä oon tyhmä! Miks mä en tajunnu tota heti! :p
    Kiitos Juuei!

Vielä kun joku viitsii kertoa miten saa laitettua väärät osoitteet niin kaikki on hyvin.
    Kiitoksia paljon!

Jaa tämä viestiketju