1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3650 kotelo

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Guest, 17/6/03.

1. Guest Vieras

Mistäköhän mahtaisi löytyä jonkinlainen kotelo tuolle puhelimelle? Pelkään että hajotan ton ennen kuin löydän sopivan :) Yhdestä Expertistä löysin jo yhden mutta siinä oli reikä linssin kohdalla, eikä se siten varmasti suojaa linssiä kovinkaan hyvin. Muutenkin se oli jotenkin huono. Mielellään vaakamalli. Olisi hyvä jos löytyisi netistä koska en jaksaisi lähteä hakemaan mistään kaukaa.

2. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Se reikä on siinä sen takia, että sillä voi kuvata sillon kun puhelin on nahkakotelossa.

3. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    789
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    itsellä oli (tai on kotelovieläkin) "retki" firman tekemä kankainen vyö kotelo joka on erittäin hyvä. sain sen "liedon erä ja urheilu":Sta kun ostin lenkkarit niin kaupan päälisiksi

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
  5. vekke

Tykkäykset:
    0
  6. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Sama kun mun ja sama oli hinta. Erittäin hyvä. Tukeva lenkki kiinnitykseen vyöhön (ei siis hakasta) Ja hyvä tarraläppä.

7. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Mulla on tuollainen kotelo
    Pahoittelen kuvan huonoa laatua. Kuva on otettu 3650:lla, koska ei ole muuta digikameraa.
    Sinä on se uusi kuva on vähän parempi laatunen. Alakulmassa on havaittavissa vähän vaaleanpunaista.

8. Jim

Tykkäykset:
    0
    Minulla käytössä 6210 jäänyt vastaavanlainen vyökotelo (ei ollut vielä koteloita kaupan, kun hanki oman 3650:n). Puhelin mahtuu sinne ihan hyvin. Huonona puolena on se, että kun pidän puhelinta näyttö itseeni päin, niin näyttö painaa silloin koteloon -> alkanut hiljalleen naarmuuntua kosketuskohdasta. Onko "virallisessa" kotelossa samaa ongelmaa?

9. Anonymous

Tykkäykset:
    0

Toi 3650:n virallinen kotelo on kokonaan sisältä pehmustettua kangasta. Ja pohjassa (ei siis päässä) oleva aukko auttaa puhelimen ottamisessa pois, kun ei ole sitä antennia mistä repiä.

10. Anonymous

Tykkäykset:
    0
  11. Malaco

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 5, Jolla
  12. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Kato pe*kele en huomannu tota väri virhettä. Kuva on otettu tuolin päältä aika läheltä, koitan ottaa uuden kuvan.

13. Guest Vieras

Onkohan tuohon missään koteloa, jota voisi pitää puhuessakin päällä? jos ei niin sitten lähtee tuo Polkumyynnin kotelo tilaukseen...

14. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    En sano, että ei, mutta itse en ole nähnyt. Mutta ekassa viestissä puhutaan kotelosta jossa on reikä linssinkohdalla, niin veikkaisin, että sellainen on olemassa. Mitä sillä reiällä tekee kotelossa joka on vyöllä, joten eiköhän se semmonen "puettava" "kumipuku" ole ;)

15. Jape

Tykkäykset:
    0
    Päämies-liikkeestä

Sieltä ainakin itse tuon vyökotelon ostin. Se on pystykotelo (ainoa miinus) mutta toisaalta jos haluaa kuvan ottaa tai muuten puhelinta käyttää, niin ottaa vain puhelimen vyöklipsistä, ei tarvitse vetää kotelosta pois.

16. Guest Vieras

Siis ostit Polkumyynnistä? Tuo mikä tässäkin on jo ollut esillä on käsittääkseni ainakin vaakamalli...

17. Guest Vieras

oon menossa lauantaina käymään Hesassa, mistä löytäisin hyviä tarvikeliikkeitä?

Jaa tämä viestiketju