1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3650 ja soittoääniä muistikortilta?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja matties, 15/3/03.

1. matties

Tykkäykset:
    0
    Siis onko mahdollista, että laittaisi poöyfonisia soittoääniä johonkin hakemistoon muistikortille ja niitä voisi sitten valita käyttäjä ryhmien soittoääniksi? Jos on, niin mihin hakemistoon ääniä pitää siirtää, jotta ne näkyvät soittoäänilistassa?

Sitten vielä toinen kysymys: pystyisikö jotenkin käyttämään mp3:sia soittoääninä, jos on mp3go asennettuna. Olisi kyllä hel**** hieno homma!

2. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    toimii ne muistikortilta...itse olen siirtänyt pc suitella ne sinne äänet kansioon tai mikä lieneekään ja mun mielestä ne toimi vaikka veisit ne muuallekkin kansioon

ei voi mp3:sia mutta itse teen siten että kuuntelen winampilla kappaletta ja kertosäkeen kohdalla alan nauhoittamaan kappaletta ääninauhurilla jolla tallennan sen waviksi...kokoa tulee noin 1mega mutta kun saan ensi viikolla tuon 128muistikortin niin ei toi koko haittaa eli siten saa minuutin mittaisia soittoääniä mm. laululla

3. matties

Tykkäykset:
    0
    Juu niipä näyttää toimivan, kun siirtää ne filet E:\Sounds\Digital kansioon.
    Kiitoksia kovasti mäksälle! :)

4. Omenanraato

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    sitä vartenhan täällä oillaan että kysytään neuvoa ja neuvotaan apua kaipaavia :)

5. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Nokian sivuilta saa 9210 Multimedia converttorin, joka convertoi äänitiedostot pienemmiksi. Megan tiedostosta tulee jotain muutaman sadan kilon kokoista..

6. Omenanraato

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    katos vaan...kiitoksia sulle

Jaa tämä viestiketju