1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3650 ja 128mt muistikortti

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja 3650man, 11/8/03.

1. 3650man

Tykkäykset:
    0
    Onko kellään kokemuksia kyseisestä yhdistelmästä
    eli toimiiko kuten pitää!!

2. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Toimii.

Miksi epilet tuon yhdistelmän toimivuutta?

3. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    On kokemuksia ja toimii kuten muokkedee jo sanoikin.

4. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    myös täällä kokemuksia eikä mitään ongelmia

5. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Mitä maksaa 128 meganen kortti?

6. Karhu ('!') Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jostain taitaa saada 50e?

7. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    Hyvin toimii tuo yhdistelmä, formatointi vain vei vähän enemmän aikaa, mitä 16MB kortilla.

Maksaa 40-70 euroa. Itse ostin Pretecin kortin jokusen aikaa sitten ja maksoi 67e.

8. TeaCup

Tykkäykset:
    0
    Hee hee. Heittäkääpäs nyt sitten tietoviisaat joku paikka, josta ihan oikeasti saa 128Mt MMC:n hintaan 40 (tai edes 50) euroa... Voi jäädä
    vähän vähäiseksi lista. Ja miksi maksaa 67e jos tietää, että jostain saa 40e? Ja miksi mainostaa hintaa 40e, jos ei niitä saa?

Mutta alkuperäiselle kysyjälle, että hyvin toimii, minulla on Kingstonin kortti ja se on jopa melko nopea.

9. vekke

Tykkäykset:
    0
    No alle 50 euroa näyttää maksavan aika monessa paikassa, http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.asp?TID=4469

Itse ostin muinoin Smartit:ltä hintaan 45 euroa, Kingston-merkkinen ja hyvin on toiminut.

10. TeaCup

Tykkäykset:
    0
    No niin, onhan hintaseurannassa paljon hintoja. Se, että olet oikeasti löytänyt jostain alle viidenkympin (muutenkin kuin hinnastosta), on kyllä aika saavutus. Mutta kyllähän noiden hinnat on tullu kiitettävää vauhtia alaspäin viime kuukausina. Itse ostin huhtikuussa seitsemällä kympillä ja se oli "tosi halpa" siihen aikaan... Niin ne ajat muuttuu.

11. kaikas

Tykkäykset:
    0
    Itse ostin IQS:ltä kuukausi-pari sitten hieman alle 42 eurolla postikuluineen (ennakkomaksulla vain kirjepostimaksu). Näemmä sen jälkeen hinnat taas hieman nousseet, mutta edelleen saa alle 50 erkin.

12. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    Itse lähinnä heitin tuon vain hinta haarukkana. Silloinku minä tuon ostin ei alle 55 euron tuon kokoista saanut, joten ostin Pretecin 67 eurolla.

13. 3650man

Tykkäykset:
    0
    Kysyin Nokialta tosta ja ne sano et älä käytä muuta ku Nokian lisävarusteena saatavaa 64mt muistia
    Eli ne huijas kun siihen sopii siis 128mt

14. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Miten se liittyy huijaamiseen, Valmistajat usein tukevat vain omia lisävarusteitaan.

15. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Eivät ne huijanneet. Jos kysyit toimiiko 128 mt kortti ja ne vastasivat, että älä käytä kuin Nokian 64 mt alkuperäismuistia, niin miten ne huijasivat sinua?

Vastauksessa kehotetaan käyttämään Nokian omaa varustetta eikä kielletä isompien korttejen toimivuutta.

16. Julli

Tykkäykset:
    0
    Mutta jos on jonkun muun merkkinen kortti sisällä kuin Nokia niin voiko olla, että jos puhelimeen tulee joku vika niin Nokia ei korvaa? Ajattelin vain kun ei ole alkuperäistä Nokiaa niin voivat sanoa, että siitä on tullut vika. Voihan sinne sisälle aina sitten pistää sen alkuperäisen 16mb kortin jos näin käy, mutta kuitenkin. Tuli siitä vain mieleen kun jossain oli se matkapuhelimen akku alkanut palaa ja Nokia ei korvannut sitä, koska väitti, että ei ollut alkuperäinen akku vaan joku muu.

17. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Mietin tuota itsekkin jokin aika sitten kun olin viemässä puhelinta. Otin vaan 128mb pois, pistin taskuun ja olin hiljaa.

18. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Ei korvaa jos vika johtuu kortista. Vastuu on kortin valmistajalla jos kortti ei ole sellainen kuin luvataan.
    Niin ei todellakaan kuulu Nokialle jos toisen osapuolen valmistama akku alkaa palaan. Todennäköisyys että MMC kortti aiheuttaisi tuon tyyppisiä ongelmia on aika kaukaa haettu.

19. Julli

Tykkäykset:
    0
    No, onhan se aika epätodennäköistä, mutta niin oli sekin, että akku palaa. Elikkä onhan se mahdollista, että hajoaa muistikortin takia.

20. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Akun palaminen on suhteellisen "helppoa" jos suojaukset eivät ole kunnossa.

Jaa tämä viestiketju