1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3650 - infrapuna vai bluetooth yhteys tietokoneeseen?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja westu, 20/3/03.

1. westu

Tykkäykset:
    0
    Moro!!

Olen pähkäillyt, että kumpi tapa on parempi/toimivampi liittää 3650 ja tietokone yhteen. Käyttis on Windows XP...olen kuullut ongelmista usb-väylään liitynnöistä, että eivät toimi XP:n ja nokialaisten kanssa. Onko com-portti parempi vaihtoehto. Onko kenelläkään kokemuksia?

-Westu

2. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    itellä on tälläinen infrapuna portti joka tulee usb:hen http://www.polkumyynti.com/products.php?p=ac45a2

ei ole ollut windows ME:Ssä eikä XP:ssä mitään ongelmia....kunhan otti tuolta sivuilta ton xp ajurit.

3. puhelin

Tykkäykset:
    0
    suosittelen bt-palikkaa. mulla toimii loistavasti 3650:n kanssa msi:n usb-palikka. eipä ollut juuri mitään vaikeuksia asentamisessa. käyttiksenä win2000.

4. Speku

Tykkäykset:
    0
    Ehdottomasti bluetooth. Paljon nopeampi ja muutenki kätevämpi ku ei tarvitse puhelinta suunnata aina infrapunalaitetta kohti.
    Itselläni on Epoxin bt-palikka ja hyvin toimii PC-Suite ja muut.

5. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    ite luin joskus täältä foorumista että nää nykyset kännykät ei pysty ottamaan vastaan yhtään nopeemmin bt:llä kuin infrallakaan

paljon tollanen usb BT palikka sit maksaa...ois kyl kätevä ku ei tartte laittaa tohon lähelle sitä (tosin ei se haittaa ja ku isällä on 5100:n niin käytän sitä siihenkin) eli jos aikoo vaihtaa suht nopeesti bt kännykän pois tai jos on monta kännykkää esim samassa perheessä niin infra on järkevämpi

Jaa tämä viestiketju