1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3650 hankittu... Vähän apua kaipailisin alkuun!

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Juhani_Ahava, 20/8/03.

1. Juhani_Ahava

Tykkäykset:
    0
    Joo elikkä vihdoinkin sain tuon kauan himoitsemani puhelimen hankittua. Nyt vaan olisi mukava kuulla kokeneemilta käyttäjiltä vinkkejä, miten pääsisin nopeiten alkuun ja saisin puhelimestani maksimaalisen hyödyn irti. Vastauksia kaipailisin ainakin seuraaviin kysymyksiin:

1. Mitkä softat minun tulisi puhelimeen hankkia, kun olisin kiinnostunut ainakin seuraavista aiheista: MP3, valokuvaus/videot, teksti-tv, www-sivujen selaaminen, nettiradiot sekä tietenkin joku softa jolla puhelimen sisältöä voisi organisoidan pc:ltä ( on varmaan helpompaa ). Jos joitain softia olisi mahdollista saada ilmaiseksi niin aina parempi. Ja jos ovat maksullisia niin suomesta mieluiten.

2. Onko 3650:lle olemassa mitään ohjelmistoa jolla valikkojen ulkoasua yms. saisi muokata itse? Samaan tyyliin kuin esim. Windows XP:n Style XP? Jos on niin mistäköhän löytyisi ja onko käyttökokemuksia?

3. Ajattelin ostaa Bluetooth donglen Indesolista (StLab USB Bluetooth dongle 54,95€ ) onko käyttökokemuksia toimivuudesta 3650:n kanssa?

4. Mikä olisi paras softa PC:lle jolla saisi tehtyä wav-soittoääniä esim. mp3:sta? Eli saisi sopivia n. minuutin pätkiä maksimi voimakkuudella että kuuluisivat sitten edes jotenkin puhelimessa.

5. Toimiiko värinähälytys lainkaan käytettäessä wav-soittoääniä?

6. Millaiset kuulokkeet pitää hankkia esim. nettiradioiden kuuntelua varten ja saako äänen kuulumaan myös puhelimen omasta kaiuttimesta?

7. Olenko ymmärtänyt oikein kun minulla on Radiolinjan GPRS niin voin kuunnella 18-06 välillä radiota niin paljon kuin sielu sietää ja surffata wap/www sivuilla ja hinta on aina sama 10€/kk? Ainakin Markantalon myyjä sanoi ettei tuona aikana ole mitään megatavu rajaa.

8. Lopuksi vielä olisi tietenkin mukava tietää mistä ne parhaat pelit saa puhelimeen haettua? Mieluiten tietenkin ilmaiseksi, mutta jos maksavat niin mielellään suomesta.

Sydämelliset kiitokset jo etukäteen kaikille, jotka vaivautuvat auttamaan. Olen tässä selaillut foorumia ja moniin ongelmiini olenkin jo täältä avun saanut, kiitos teidän!

2. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    täsä kiireessä taas ei kerkii valitettavasti vastaamaan kaikkiin tarkasti
    1:n mp3go,photographer 2.1(tai siis uusin kuitenkin), camcorder....linkkiä ei nyt pysty hakee noihin mutta ne joilla nyt on aikaa (ite oon koulussa) niin kertokaa tarkemmin
    2:n on olemassa mutta ku nimeä ei enää muista niin enempää en voi auttaa
    3:n kokemusta ei oo mutta uskoisin että toimii
    4:n
    eli laita mp3 soimaan winamp:iin ja itten otat windowsin ääninauhurin ja nauhoitat (nauhoita kertosäkeestä)...sillä itse tein ja niistä tulee tasan minuutin pitkiä
    5:n toimii ihan normaalisti
    6:n ääntä ei kajarista vissiin nettiradioissa saa kuulumaan mutta ihan nokian HF jossa kaks korvanappia
    8: www.maf.fi vai mikä onkaan...sieltä ainakin saa. ja googlella löytää ku aikansa hakee

3. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti
    2. Ei sitä perus valikkoa pysty muuttamaan, tribenix?? softalla sai uuden valikkorakenteen mutta se toimi erillisenä softana ja oli kaikenlisäks viel tosi huono.

4. eikö winamp osaa itse tehdä ton konvertion? ainakin minulla osaa.

6. saa kuulumaan myös puhelimen omasta kaiuttimesta, mitään stereoHF kuullokkeitahan tuohon ei saa suoraan kiinni, mutta mono korvanappi käy.

7. totta se puhu (ihme kyllä) ;)

8. nokia software marketista saa ostaa ainakin joitain sovelluksia

4. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Katsos mäksä, kun kaikki biisit eivät ole keskittyneet pelkästään kertosäkeeseen. Useissa biiseissä mm. intro tai outro ovat paljon parempia. Tai sitten joku välilooppi, joten miksi jauhaa aina kaikille, että se soittoääni PITÄISI nauhoittaa kertosäkeestä..

5. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    no kyllä mä sen tiedän. yleisesti ottaen kuitenkin kaikki haluu just kertosäkeen ja siks ton laitoin

6. Juhani_Ahava

Tykkäykset:
    0
    Kiitos vastauksista! Muutamaan asiaan toivoisin vielä saavani apua, eli mistä löytyisi tuo Fexplorer ( vai mikä nyt olikaan ) ja paljonko se maksaa? Myös linkkejä Camrecorderiin ja Photographeriin jäin vielä kaipaamaan. Jos ovat kaikki maksullisia niin olisi mukava ostaa ne suomesta. ...ai niin ja se jäi vielä epäselväksi, että toimiiko värinähälytys käytettäessä wav-soittoääniä? Kiitos jo etukäteen!

7. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti
    juu kyllä se värinä toimii ihan normaalisti.

Ja tuosta suomesta ostosta sen verran, että nuo "nokia OK" softa löytyvät täältä: Nokian softwaremarket (tarvitsee luultavasti luottokortin, joitain softia saattaa löytyä esim soneran edomesta, mutta sinneppä ei taida olla asiaa kuin soneran liittymillä :(

8. onoff

Tykkäykset:
    0

Jaa tämä viestiketju