1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3650 ei kirjaimia...

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja kristiina79, 19/1/04.

1. kristiina79

Tykkäykset:
    0
    Alkanut toi 3650 temppuilemaan. Eilen illalla kun piti tekstiviestiä kirjoittaa huomasin että ei kirjoita ollenkaan kirjaimia, pelkkiä numeroita vaan tulee.
    Mitään erikoista en ole puhelimella tehnyt..
    Että jos jollakin olisi jotain kotikonsteja?
    Vai pitäskö tän tomppelin vaan viedä suosiolla puhelin huoltoon..joku puolisen vuotta vanha luuri on..

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kokeilitko painaa sitä vasemmassa laidassa olevaa nappia jossa on kynän kuva?

3. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Siis "moodin" vaihto ei toimi?
    Toimiiko ABC (kynä) nappi ja valikko tulle, mutta siellä ei valinan mahdollisuutta, vai mikä ongelmana?
    Eikö ruutu nappi toimi?

4. kristiina79

Tykkäykset:
    0
    Kun esim menee kirjoittamaan viestiä, siinä oikeassa yläreunassa ei ole sitä abc merkkiä...ja kynänappia olen yrittänyt, ei mitään..
    numeroita se vaan lykkää

5. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Oletko sammuttanut ja ottanut esim. akun hetkeksi pois?

6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Siis ei tule valikkoa? ja ruutunappia pohjassa pitämällä ei vaihdu?
    Oletko varmasti SMS viestiä kirjoittamassa ettei olisi vahingossa palveluviestiä tekemässä.
    Mitä tapahtuu?

Koneen olet varmaan käynnistänyt välillä?

7. kristiina79

Tykkäykset:
    0
    Joo, sammuttanut olen ja akkuakin pidin vähän aikaa poissa. mutta eipä sekään auttanut.Muuten ei ole mitään vikaa

8. Voima

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3, Saunalahti
    Itellä 3650 sekoili ja sammuili itsekseen lähes joka päivä. Putsasin akun nastat ja pidin akkua ja sim-korttia irti yön yli, ja viat lähti sillä.

9. zonem

zonem Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mitä softia puhelimestasi löytyy?

10. Juzt Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    133
    Lainataan itseä tuosta toisesta threadistä:

Kaverin 3650 on ollut samasta viasta 3 kertaa huollossa, eli taitaa olla jonkillainen tyyppivika noissa.

11. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Taitaapa toi tyyppivika olla hieman väärä sana.

12. -AHVEN- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eikös tästä ole ollut aika paljonkin keskustelua joskus!? Saattaapi johtua jostain asennetusta softasta, nollausta vaan kehiin.

13. kristiina79

Tykkäykset:
    0
    Juu..kyllä mä ihan varmaan olen tekstiviestiä kirjoittamassa =) sama homma pätee muihin, kalenteriin ym. siinäkin se kirjoittelee vaan numeroita...
    mites toi "nollaus" tapahtuu..tomppeli kun olen =)

14. kristiina79

Tykkäykset:
    0
    Ja nyt huomasin että kun yrittää mennä työkalut->asetukset->puhelin->yleiset asetukset niin herjaa vaan jotain järjestelmävirhettä eli sinne en pääse ollenkaan. Muihin asetuksiin, valmiustila, näyttö se menee kyllä normaalisti

arrrghh..

15. Naqe

Tykkäykset:
    0
    *#7370# tuolla saa palautettua alkuperäiset asetukset. Se vaan sit hävittää kaikki.

16. kristiina79

Tykkäykset:
    0
    Kiitoksia miljoonasti!! =) =) nyt voipi taas tekstiviestejä kirjoittaa!! =)

17. N.F.E.

Tykkäykset:
    0
    Teitkö tuon puhelimen nollauksen (*#7370#) vai mitä että sait toimimaan kun minulla alkoi tehdä myös samaa.

18. nocona Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Kannattaa kokeilla ennen nollausta ottaa muistikortti pois puhelimesta jos jumittava ohjelma on muistikortilla, ja kokeilla toimiiko puhelin ilman korttia niin ei tarvitse kaikkia asetuksia hukuttaa, itse kokeilin tuollasta että laitoin muistikortin alle paperinpalasen jonka vetäsin sitten pois akun ja muistikortin alta kun olin saanut puhelimen päälle, ja pääsin kuin pääsinkin poistamaan jumittavan ohjelman puhelimesta. Ilman että mitään muita tietoja olisi hävinnyt. Sitten onkin melkein pakko tyhjentää jos jumittava ohjelma on puhelimen muistissa, mutta silloin taas kannattaa ensin kokeilla käynnistää puhelin vikasietotilaan joka tapahtuu painamalla kynänappia pohjassa käynnistyksen aikana.

Niin ja tämä sama ongelma ilmeni minulla myös 7650:ssa kerran, silloin jouduin nollaamaan asetukset koska en tajunnut tuota vikasietotilaa kokeilla ja se auttoi, tosin meni hermot puhelimeen siinä viikon aikana kun ei kirjaimia tullut ja ehdin sen myymään pois :)

Jaa tämä viestiketju