1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3510i, voinko liittää erikseen tilattuja soittoääniä.. ..?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja neutralized, 17/7/03.

1. neutralized

Tykkäykset:
    0
    tervos, voinko liittää 3510i:ssä erikseen tilattuja/ite tehtyjä soittoääniä erillisille henkilöille..
    siis että ku jos vaikka Apina soittaa nii siinä soi itse tilattu Apina-soittoääni...? eikä joku niistä saakelin valmiista soittoäänistä...

tack så bra..

2. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Juu, puhelinmuistio - "tiedot" auki - valitse ääni...

3. neutralized

Tykkäykset:
    0

4. neutralized

Tykkäykset:
    0

5. Tonppa

Tykkäykset:
    0
    Mä en ainakaan pysty liittämään tilattuja ääniä. Onko softassa vika? Ootko Jussi ihan varma, että pystyy liittämään TILATTUJA ääniä?

6. BiGG

BiGG

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4
    En minäkään pystynyt, mutta softapäivitys tuohon on tullut että ehkäpä se korjaa asian.

7. redbeard

Tykkäykset:
    0
    Ei onnistu uudellakaan softaversiolla, sillä puhelimessa on nyt uusin 4.44 versio, eikä vieläkään tule "avaa galleria"-vaihtoehtoa, kun valitsee ääntä eri soittajille.'

Luulin myös itse, että uusin softa auttaa, mutta ei... Aika uskomaton juttu...

Onkohan muissa uusissa nokioissa samaa ongelmaa???

8. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Aah, sorry - my bad, mulla on "oletuksena" tilattu ääni, joten sekoitin että sen voi hakea listasta.

9. Mirva K

Tykkäykset:
    0
    Painin tässä tuon saman ongelman kanssa. Juuri siksi niitä soittoääniä haetaan, että saa persoonallisen äänen kaverille, esim. yhteisen suosikkibiisin joten on hyvin outoa, ettei tilattua ääntää saa nimikohtaiseksi.

Voiko tilattuja ääniä siirtää galleriasta soittoääniluettoloon? Käyttöohje antaa ymmärtää, että voisi tai ainakin voisi korvata vanhoja uusilla, mutta ei sitä _miten_. Jos ne saisi siirrettyä, niin sittenhän homma onnistuisi.

Niin ja siis tosiaan uusikaan päivitys tai käynti puhelinkaupassa ei auta? Vai auttoiko jotain? Mistä näkee ohjelmaversion puhelimessa?

Avuton olen, mutta puhelin on ollut minulla kuukauden, josta kolme viikkoa huollossa ja sitten vielä vaihdettu uuteen... tutustuminen on jäänyt siis vähiin.

10. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Perustilassa *#0000#

11. redbeard

Tykkäykset:
    0
    Tarkistin asian Nokialta

Kysyin asiaa Nokian Helplinestä ja tässä heidän vastaus, miksi tilattuja soittoääniä ei saa eri ihmisille:

"Valitettavasti se on puhelimen ominaisuus, eikä tilattujen soittoäänten
    lisäys täten ole mahdollista."

... joten kyseessä on siis puhelimen ominaisuus... mielenkiintoista...

Mielestäni on aika uskomatonta, että tietoisesti huononnetaan toimintoja edellisestä 3510-mallista...

...että sellaista...

12. Reaver

Tykkäykset:
    0
    Olin aika vittuuntunut itsekin,kun huomasin kyseisen "bugin" olevan 3510i:ssä.
    Mitä helvettiä niillä tilatuilla soittoäänillä tekee jos niitä ei saa profiloitua henkilöille!!!!!!

Nokiaa on tullut käytettyä ekasta kännystä asti,mutta ei taatusti ole seuraava enää!!!!!!!!!

Terveisiä vaan Nokian kusipäisille suunnittelija mulkuille!!!!!!!!! `´

13. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Onpa aikuisen ihmisen tekstiä...

Malleissa pitää olla eroa eikä kaikkia ominaisuuksia laiteta tarkoituksellakaan joka malliin. Tämä on tarkoituksellista ja siihen ei liity mitään kusipäisyyttä. Minä ymmärrän ton taktiikan aivan täysin. Jos ostaa halpispuhelimia niin aina niistä jotain puuttuu, siks ne halpispuhelimia on!

14. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Kuten ymmärrän minäkin. Jos jossakin mallissa on liikaa ominaisuuksia niin syö se taas toisen mallin myyntiä. Ominaisuudet eri malleissa pitää olla tavallaan tasapainossa.

Update: ja mitä enemmän sijoittaa niin sitä enemmän yleensä saa myös sitä vastinetta.

15. Reaver

Tykkäykset:
    0
    Onpa aikuisen ihmisen tekstiä...

Malleissa pitää olla eroa eikä kaikkia ominaisuuksia laiteta tarkoituksellakaan joka malliin. Tämä on tarkoituksellista ja siihen ei liity mitään kusipäisyyttä. Minä ymmärrän ton taktiikan aivan täysin. Jos ostaa halpispuhelimia niin aina niistä jotain puuttuu, siks ne halpispuhelimia on![/quote]

Sain pienen tunnekuohun tuossa äsken =)

Joo,mutta käsittääkseni 3510i on kalliimpi versio 3510:sta.
    i:ssä lisäksi GPRS.
    Ymmärtäisinkin jos 3510i olisi joku vieläkin rupusempi versio 3510:Sta

16. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Kyllähän se ruisku on kaasarin korvaaja mutta silti ominaisuuksien pitää olla tasapainossa muiden mallien kans tai toisen/toisten mallien myynti kärsii.

Jaa tämä viestiketju