1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3510i:stä kysymyksiä

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja horgh, 9/5/03.

1. horgh

Tykkäykset:
    0
    Voiko tuota käyttää modeemina vai ei, jotkut sanoo että voi toiset että ei? Kumpi totuus?

Mistä saisi ilmaisia pelejä tuolle, kun ei kiinnosta yli 5€/kpl maksaa, kun ei edes tiedä onko peli hyvä!

Miksei GPRS yhteys pysy päällä kun poistuu selailutilasta? Ohjekirjan mukaan pitäisi jäädä päälle. Onko operaattorista ehkä johtuvaa, minulla Radiolinja.

Tuosta kun mega maksaa aina tietyn verran, niin minkä verran voi surffailla esim. tuohon megaan, miten nopeasti tavut kertyvät normaalissa Wappailussa?

Puhelin hyvä ei valittamista, mutta tietämättömyyttä sitäkin enemmän...

2. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinta voi käyttää wap käytössä GPRS-modeemina. Voit toki käyttää myös tavan data-puoleen, mutta ole valmis maksamaan hunajaa... Eli ilmeisesti ajoit takaa GPRS-motukkaa, ei, sitä et voi sinällään tehdä.

Sellaista ei ole olemassakaan kuin ilmainen lounas... Mutta googletus auttaa hyvin paljon. Ja tätä neuvon käyttämään siksi, koska en millään itse viitsi tehdä sitä, minkä myös itse osaat tehdä.

Ei pysy päällä niin kuin sanotaan ohjeessa. Tai en ole ensimmäistäkään sellaista nähnyt. Aivan sama ollut, että onko yhteystyyppinä jatkuva vai tarvittaessa.

Riippuen wap-sivustoista. Sinulla on siinä puhelimessa puhelutiedoissa GPRS-datalaskuri, katso ja seuraile sieltä. Joitain sivuja kärsii donata enemmän, joitain ei juuri ollenkaan.

Sitähän meillä kaikilla. Mutta kysyminen ei ole häpeä, oma sählääminen sitävastoin on...

Yritä päästä perille kapulasta =)

3. John

Tykkäykset:
    0
    niin että onko se kaikki vastaanotettu data vai kaikki lähetetty data vai kummatkin?

mulla on kaikki vastaanotettu data 1 788 543 t
    ja tällä soneran open datalla saa siirtää megan (nii paljon ku haluu kesäkuun loppuun asti) kuussa eli oks mulla menny yli megan?

4. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Jos ei eritelty, niin se sisältää siirtyneen datan kumpaankin suuntaan.

On sulla mennyt yli megatavun (1024^2 tavua), mutta wappailussa (wap apn) ei kesäkuun loppuun asti määrällä ole merkitystä tuon tarjouksen vuoksi. Jos käyttäsit puhelinta myös internet apn:n kautta, niin siinä megatavun yli siirtyvä data laskutettaisiin Open Data -hinnoittelun lisämegatavuhinnalla.

5. bacademy

Tykkäykset:
    0
    Ainakin http://www.midletcentral.com/ tarjoaa ilmaisia pelejä ja ohjelmia. Ei ole kyllä kokemuksia ovatko hyviä vai ei.

t. Harri

http://mobile.bacademy.com/

6. Koukku

Tykkäykset:
    0
    Nokia 3510i-mallin värinäyttö ...

...on ainakin huonoimmasta päästä!!.Resoluutiot ja pikselimäärät ovat LIIAN pienet!!.Itse en ostaisi,kun on muitakin tarjolla,joissa on PAREMMANlaatuinen värinäyttö.
    =(

7. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Re: Nokia 3510i-mallin värinäyttö ...

Joissa hintakin on paremmanlaatuinen.

Jaa tämä viestiketju