1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3510i softa 3.51

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja TCall, 17/1/03.

1. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Onko kenelläkään tietoa milloin 3510i uus softa tulee? Päivitettiin just eilen 3.51 ja meni paljon pahemmaksi :( Nokialle ei kyl kohta enää mene hyvin jos ne tätä linjaa jatkaa. Onkos kenelläkään 3510i:n omistajilla 3.51 softa? Jos on tilttaako teillä puhelin noin 20 sekunniksi kun suljet pelin?
    Mulla tilttaa ja joskus käynnistyy puhelin uudestaan. Onko tuttua kenellekkään?
    Nokia, täynnä mokia!
    On vasta 7 vika puhelimessa. Tai itseasiassa 9 jos kaikki pienetkin lasketaan ja oli huollossa, muttei mitään tapahtunut

2. jonipyka

Tykkäykset:
    0
    voi voi,tulispa mullekkin noita vikoja vähän enemmän niin ostas viähän paremman vehkeen..nimittäin innostuin vähän tästä känny hommasta kun sain tälläisen 3510i:n...

ajattelin käydä itse päivittämässä kännyn...oliks siitä uudesta softasta mitään hyötyä?tuosssa muuten hyvä peli sivu(mulla tais toimia kaikki joissa oli linkki):http://www.javascript-games.org/personal/html/phone_games.html[/url]

3. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    En suosittele päivitystä jos haluatte käyttää javapelejä. Menee hermot tän romu puhelimen kanssa! Ei jaksa tapella kokoaikaa puhelintani vastaan. Ja huollossa vaan asiat pahenee! Laitoin Nokialle vähän "palautetta" näistä p..koista puhelimista. No ymmärtäähän sen että aina alussa kaikki softat on surkeita, muttei ne nyt näin paskoja voi olla. Siis 9 vikaa 3 viikossa. Menee järki kun saa kokoajan olla myyjään yhteydessä :(

4. extra

Tykkäykset:
    0
    Kävin tänään päivittämässä...Eikä vieläkään saa niitä itsetilattuja soittoääniä valittua galleriasta eri soittajille. Ketuttaa. Sanoivat vielä että sitä ominaisuutta on ehkä turha odottaa, ei välttämättä onnistu koskaan ko.mallissa. Tietääkö joku asiasta tarkemmin? Tahtoo sen ominaisuuden...Helpottaa elämää kummasti!

5. jonipyka

Tykkäykset:
    0
    uskaltaisinkohan mennä itse päivittää???

6. bighitz

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N73 + dna
    Just joo.. tämä ratkaisi asian. Eli en minä ainakaan rupea päivittämään...
    hyvin kun on tähän asti toiminu.

7. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Onko sullakin se bugi että kun suljet sovelluksen puhelin "tilttaa" noin 20 sekunniksi? No mulla ainakin on.
    Myyjä kyllä sano et toi voi johtua mun sim-kortista. Joten voitko koittaa tilttaako sulla ja mulla viel joskus käynnistyy uudestaan puhelin. Pitää mennä tänään tarkistuttamaan sim-kortti

8. jonipyka

Tykkäykset:
    0
    ai mitä,puhut sä mulle(tuoppi_h)?mulla oli sellainen bugi et pelin jälkeen tilttas;Ekas valot sammu,sit tuli akkumittari näkyviin,sytty valot ja sitten meni perus valmiuteen....mut se loppu kun latailin uusia pelejä(mulla ainaskin sai "peruutettua tämän bugin" painamalla siinä kohdassa "sovellusta suljetaan" uudestaan punaista luuri näppäintä)
    eipä tee enää....

9. mauon

Tykkäykset:
    0
    tämmöstä esiintynyt...

vaikka puhelin äänettömällä niin silti se vaan soi, tosin hiljaa mut soi kuiteski. huollossa ei tietenkään tehny sitä ja ei huoltomies osannu sanoo muuta ku et oottele ku tulee uus softa niin päivitellään sitten...

10. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Re: tämmöstä esiintynyt...

jos on värinä päällä laita tavallinen soittoääni päälle niin ei kuulu enää ja jos on melodinen niin kuuluu.

Joo mä huomasin kans sen et luurilla siitä pääsee ja mähän kirjottelin siitä tuolla toisessa topicissa

11. Mr. Jones

Tykkäykset:
    0
    Ei taida kaikki 3510i-mallit viallisia olla. Itselläni noista "oikeista" bugeista on ilmennyt vain itsestään sammumista. Ostin puhelimen heti ilmestymispäivänä ja sen jälkeen on sammunut kahdesti. Ei se nyt kovin pahasti ole, kun vertaa millaisia bugeja muissa nokian malleissa (esim. 7210) oli heti kun ne ilmestyivät. Ei minua haittaa että puhelinluettelosta ei pysty korvaamaan nimiä. Ihan yhtä hyvin voin poistaa nimen ja tehdä uuden, vaikka se viekin enemmän aikaa. Mielestäni puhelin on ollut todella hyvä ajatellen mihin hintaan sen ostin (149e)

12. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mistäs niin halvalla sain ja veitkö puhelimen vaihdossa? Mä maksoin 200e.
    No tässä kuules vähän bugi listaa v.3.51

puhelin jumiutuu noin 20 sekunniksi kun jonkin peleistä sulkee ja joskus puhelin käynnistyy vielä sen jälkeen uudelleen,

lompakko sekoilee välillä ja näyttöön tulee outoja merkkejä,

akkupalkit jää pyörimään välillä vaikka akku täynnä merkki on tullut eikä puhelinta ole laitettu uudestaan laturiin,

akkupalkit pysyvät monta päivää paikoillaan ja sitten rytinällä tippuvat alas,

pelivärinät eivät toimi (jos ylipäätään pitäisi toimia vakiopeleissä),

profiilia säätäessä puhelin jää välillä miettimään jotain moneksi sekunniksi ja näyttö muuttuu valkoiseksi,

valot jää välillä palamaan moneksi minuutiksi,

kun valitsee soitonsiirroista siirrä kaikki puhelit niin näyttöön tulee normaalisti se soitonsiirto merkki ja kun puhelimen käynnistää uudelleen merkki on hävinnyt ja siirrot ovat silti vielä päällä,

taustakuvaa vaihtaessa puhelin välillä sammahtelee ja muutenkin puhelin on epävakaa

ja viimeisenä handsfreen merkki ei tule enää näyttöön kun se on liitettynä puhelimeen

13. Mr. Jones

Tykkäykset:
    0
    Oho. Aika paha. Ei minulla ole ilmenny yhtään noista, mutta minulla onkin 3.40 Puhelimen sain halvalla kun oli 100e lahjakortti.

14. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Tuo ei ole bugi se on kaikissa puhelimissa, ainakin nokioissa...

15. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Se on bugi! Kysy vaikka muilta. Kyllä kuule muissa puhelimissa näkyy se

16. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    No eipä ollu mullakaan, kunnes 3.40 sekos ja oli pakko mennä päivittämään. No nyt odotellaan uutta päivitystä ja laitoin ton listan Nokialle ja sanoin että seuraavaan softaan korjais noi. No ei ne kuitenkaan saa kun softat huonompaan suuntaan

17. Apuratas

Tykkäykset:
    0
    3510i:ssä tulee näytölle pieni kuulokkeiden kuva, kun nappikuuloke on paikoillaan. Muissa malleissa on lukenut "nappikuuloke". Kuva tulee siihen kohtaan, missä muutoin lukee valitun profiilin nimi.

Soitonsiirron merkkinuoli ei tule näkyviin puhelimen buuttauksen jälkeen, mutta ei se ole tullut myöskään kaikissa muissa käyttämissäni nokialaisissa (mm. 3210, 3310 ja muistaakseni 6210) Sensijaan esim 6310i:ssä tulee.

18. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    No mä testasin 3210, 3310 ja 3330 tulee. Ja mulla toi HF:n merkki kyllä tuli v.3.40 mut ei v.3.51:ssä. Että tällästä tänään huomenna lisää bugeja

19. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    No niin. Pikkaisen nyrkkiä näyttämällä sain ton HF:n merkin näkyviin :)
    Kunpa kaikki korjaantuisi nyrkillä ;)

20. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Mulla on 3510i:ssä sama juttu vikoja on vaikka muille jakaa huollossa käytetty mut ei auttanut.

Jaa tämä viestiketju