1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3510i, onko soittoäänet MIDeinä? vai minä perhanana sitte..?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja neutralized, 16/7/03.

1. neutralized

Tykkäykset:
    0
    pitäs väsätä pari omaa soittoääntä, nii voisitteko valaista että miten tää 3510i soittoääni systeemi toimii
    elikkä onko nää nyt sitten MID-tiedostoina vai ei ... jne.
    tack så bra..

2. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Ainakin kaverin 5100:lla homma toimi silleen, et mä oon tehny itte .mid-tiedostoja ja laittanu ne nettiin. Kaveri vaan kirjottaa sitten wap-selaimeen mun .mid-tiedoston osotteen, ja soittoääni on sillä luuris. Eli kyllä formaattina on sitten .mid ja hyvin pelaa.

3. neutralized

Tykkäykset:
    0
    jees

kiitoksia..
    semmonen juttu vielä että ku teit itte niitä midejä nii "siirtykö" ne "instrumenttiäänet" midin mukana kännykkään vai keksiikö kännykkä kaikille omat äänet, esim. että rummut saattaakin olla huilun ääniä jne...?

4. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Kyllä ne äänet säily niin et rummut on rumpuja ja pianot pianoja. Ongelmana nyt on oikeastaan vaan se, et midit kuullostaa kännykäs kuus kertaa paskemmalta ku tietokoneella. Mut voithan verrata itte: käy lataas mun sivuilta midi kännykkääs ja tietokoneelle ja vertaile: http://www.netikka.net/jari.kiikka/juttu.mid
    Lataa nyt tuo juttu.mid luuriis ja tietsikalle ja kerro testitulos täällä =) Mun kaverilla ei tuota midiä kännykäs ookkaan =)

5. neutralized

Tykkäykset:
    0
    plötz..

jees.. semmosta, että sain just tänää vasta tän puhelimen, enkä oikee tiiä mitää..
    nii mun pitäs varmaa kytkee joku wappi tai vastaava tähän päälle jotenki (miten?) jne. jos aion hakea ton..

6. BiGG

BiGG

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4
    Re: plötz..

http://www.nokia.fi/puhelimet/asiakastuki/asetukset/ <-- Tuolta oikeat asetukset kohdilleen ja sit vaan puhelimen selaimeen tuo musatiedoston osoite niin se on sul sit luurissas.
    4-ääniset polyäänet soivat sitten juhlallisen herkästi ;-J

7. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Aivan. Myös sun operaattorin kotisivuilta saa nuo asetukset varmaankin. Joo, tuossa mun midissä on muutenkin vaan 3 kanavaa =) Mut tosi juhlallinen, jap!

Jaa tämä viestiketju