1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3510i numeroiden kopiointiongelmia...

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja BD, 29/9/05.

1. BD

Tykkäykset:
    0
    Eli kysyisin, että millä "näppäinyhdistelmällä" saa numerot kopioitua puhelimen muistista SIM-kortin muistiin? Käyttöohjeissahan tuohon oli ohjeet, mutta minulla meni näyttö puhelimestani hajalle, joten tarvitsisin tuon saman "numerosarjana".. En viitsisi kaikkia numeroitani lähteä kyselemään uudelleen, kun uuden kännykän ostan. Eli jos joku olisi todella ystävällinen, niin tuon kertoisi. Kiitokset jo etukäteen!

EDIT: Tarkennan vielä hieman... Siis tuon "numero/näppäinsarjan" tulisi olla muotoa "VALIKKO, 1, ... , OK".

EDIT2: Ohjekirja antoi seuraavanlaisen sarjan: "VALIKKO, LUETTELO, KOPIOI, PUHELIMESTA SIM-KORTILLE, KAIKKI". Numerot näkyvät kännykän näytön vasemmassa yläkulmassa.. Jos siis joku ystävällinen tuon litanian minulle numeroina antaisi, niin olisin enemmän kuin kiitollinen!

2. Pesantti

Tykkäykset:
    0
    valikkosta 1 -> luettelosta 5 (jos painat 5 niin se menee numeroihin :/ eli pitää näpytellä itse 5) -> koipioinista 1 -> ja sieltä puhelimesta simkortille 2 (sit se viel kysyy säilytetäänkö alkuperäinin paina vaa sitä hyväksymis nappii) eli nyt pitäs selkeytyy :O

3. BD

Tykkäykset:
    0
    Kiitoksia kovasti!

Jaa tämä viestiketju