1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3510i -mielipiteitä

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja mige, 7/6/03.

1. mige

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    5230 ja DNA
    Juups, eli kertokaa omia mielipiteitä/kokemuksia noksun 3510i puhelimesta. oliko hyvä tai huono?

2. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
  3. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Täys p*ska, ainakin ne mun kaks 3510i:tä. Meni 9:n huoltokerran sekä yhden swap-vaihdon jälkeen järki ja vaihdoin aivan loistavasti toimivaan A55:teen ja olen erittäin tyytyväinen valintaani. Eli jos olet ostamassa iivaria, suosittelen että kierrät kaukaa... Siis tämä oli vain omakohtainen mielipiteeni, kyllä se 3510i joillain "kai" toimii ;)

4. jonipyka

Tykkäykset:
    0
    mulla toimiii ilman ongelima, eli täydellisesti :) :) !

5. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kyllähän se mullakin toimi ilman "ongelima" ;) mut ongelmia on kyllä ollut ;)

6. jonipyka

Tykkäykset:
    0
    "Terve" :D :D !!!

7. apo_

Tykkäykset:
    0
    TÄYSI BUGI

8. Nickers

Tykkäykset:
    0
    Minulla on toiminut täydellisen moitteetta puhelin nyt viime joulusta. Ei siis kerrassaan minkäänlaisia suurempia ongelmia, joiden takia olisi joutunut raivoamaan. Tietysti muutamia pikkubugeja on mukana, mm. wap-selaimessa on, eli se kaatuilee joskus, tosin minulla on tuo nyt loppunut melkein kokonaan. Minulla tosin on vielä se vanhin softaversio, eli luultavasti noita bugeja on uudemmissa korjattu. Siis ihan loistava puhelin tuohon hintaan, millä sen nyt saa. Tietysti joillekin sattuu aina näitä maanantaikappaleita, mutta ei kannata liikaa yleistää. Tosin se on erittäin harmillista, että mukana täytyy olla myös näitä yksilöitä, mutta minkäs sille mahtaa...

9. whome

Tykkäykset:
    0
  10. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Itse olen sitä pari viikkoa käyttänyt ja täytyy sanoa, että huonompaa uutta luuria saisin ainakin itse hakea. Ennemin vaikka ilman sitä värinäyttöä, jos olisi siis pakko ks. malli ottaa.

Jaa tämä viestiketju