1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3510i ja tilatut soittoäänet(galleria).Nokialta tuli vastaus

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Ghetto_Blaster, 20/1/03.

1. Ghetto_Blaster

Tykkäykset:
    0
    Tässä teille kaikille joilla on nokia 3510i, niin vastaus ongelmaan (soittoäänen valinta henkilökohtaiseksi ongelmaan):
    "Kiitos yhteydenotostasi Club Nokia Carelineen.

Saimme nyt vastauksen kyselyymme soittoäänten lisäämisestä Galleriasta tietylle nimelle. Kyseessä on todellakin puhelimen ominaisuus joka ei mahdollista Galleria äänten laittamista tietyn henkilön soittoääneksi.

Mikäli sinulla on vielä kysyttävää, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä uudelleen.

Parhain terveisin,

Nokia Service Professional
    Finnish Team
    Club Nokia Careline"

Eli toisinsanoen 3510i:ssä ei VOI VALITA TILATTUA SOITTOÄÄNTÄ KENELLEKKÄÄN HENKILÖKOHTAISEKSI. vaikkakin manuaali lupaa muuta.
    Uskon kuitenkin että jollain nokialla on käynyt tosi suuri moka ja nyt sitten sanovat sitä ominaisuudeksi. Eli eivät pysty korjaamaan sitä ohjelmistolla.

2. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Onhan se tiedetty jo ajat sitten ominaisuudeksi.

3. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    eihän tuossa sun viestissä, Ghetto Blaster, ollut mitään uutta.

4. Ghetto_Blaster

Tykkäykset:
    0
    äh

olisitte mulle sen sanoneet sitten :(....sniif. ihan itkettää nyt.

5. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    No hei, mulle ainakin tuossa viestissä oli jotain uutta! (Vaikka en kylläkään kyseistä puhelinmallia omista.)

Mikähän siinä on kun aina pistää ärsyttämään tuo "Mikäli sinulla on vielä kysyttävää, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä uudelleen." noissa Club Nokia Carelinen vastauksissa.

6. Ghetto_Blaster

Tykkäykset:
    0
    careline...

Todellakin...en tajuu toikin vastaus tuli 3viikkoa tai 1kk myöhässä!

7. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Joo, niillä on tapana vastata noin kuukauden päästä mailaamisesta. Taitaa olla Nokian "ominaisuus" eikä bugi ;)

8. jonipyka

Tykkäykset:
    0
    mites tuoppi_h,aiotko ostaa seuaraavaks puhelimeks nokian?

9. jari

Tykkäykset:
    0
    Minua ovat palvelleet aina muutaman vrk:n sisään. Muutaman kerran vastaus on tullut parin tunnin päästä. Eipä niistä vastauksista paljon apua silti ole ollut...

10. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    No en ainakaan heti myyntiin tullutta. Luulen kyllä et käännyn siemensin tai sonyeerikin puoleen. Ellei sitten Nokialta ole tullut jotain "tosi hinee" puhelinta. No niitä tulee kyllä. Ja sit jos Nokia saa näihin puhelimiin kestävyyttä lisää niin kyllä se suomalaisen veri virtaa suomalaiseen päin.
    Olen kyllä vähän pettynyt Nokiaan. 3210 ja 3510i meni rikki noin parin viikon kulttua. No takuu korvaa. Joka kyllä muilla puhelimilla on parempi. Tai no en tiedä. Eli jos ostan uuden puhelimen luulen että se olisi kyllä Nokia, vaikka se onkin täynnä mokia. Mikä riimi!
    Älkää nyt kaikki tosikot alkako valittaan tästä, mutta Nokiahan voisi muuttaa tuon connectin peoplen --> Nokia, täynnä mokia ;)
    No joo vitsi vitsi

11. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Re: 3510i ja tilatut soittoäänet(galleria).Nokialta tuli vas

Siis eikös tuo ollut 7210:ssa samalla tavalla, mutta nyt siinä uusimmassa softassa tuokin korjattu ? Samaa odotettavissa 3510i:hin?

Kyllä, varsinkin kun Carelinelta tulevat sähköpostit ovat sellaisia, että niihin ei voi vastata : ( ...tulee aina vain mailfailure..

Itse sain vk-loppuna lähetettyyn kysymykseen vastauksen tänään.

Jaa tämä viestiketju