1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3510i ja soittoäänet?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Lennutar, 5/6/03.

1. Lennutar

Tykkäykset:
    0
    Nyt tartteis 3510i:n uusi käyttäjä neuvoja! Kyse on soittoäänien määrittelemisestä kullekin numerolle erikseen. Olen tilaillut muutamia polyfonisia soittoääniä, mutta millä ihmeellä minä saan ne tietyille numeroille?? Nehän kun tallentuvat sinne Galleriaan, mutta kun Nimet-valikon kautta lähdet soittoääniä määrittelemään niin eihän tuohon Galleriaan edes pääse?

Mikä meni pieleen, en nimittäin suostu uskomaan etteikö tilattuja soittoääniä saisi määriteltyä yksittäisille numeroille...

Kiitos jo etukäteen neuvoista!

2. BiGG

BiGG

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4
    Ikävä kyllä et saa itse tilattuja ääniä laitettua yksittäisille numeroille. Ainoastaan puhelimen mukana tulleita soittoääniä. Ja kuulemma tulevilla softapäivityksillä asiaa ei meinata korjata. Rasittavaa...

3. icebox

Tykkäykset:
    0
    Datakaapeli + mobimb, noilla saa siirrettyä soittoäänet suoraan samaan kansioon alkuperäisten kanssa ja tarpeen tullen poistettua alkuperäiset.

4. Outlawz

Tykkäykset:
    0
    Miten tolla MobiMB:llä saa ne soittoäänet muista kansioista siirrettyä sinne oikeisiin ääniin??

Jaa tämä viestiketju