1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3510 vs 6510

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja habbax, 3/10/02.

1. habbax

habbax

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 5
    Kumpi on parempi?

Pitäisi ostaa puhelin olen miettinyt toista 6510 tai 3510, myös olen ajatellut siemenssin c55? esittäkää mielipiteitänne!!!!!!!!

2. Aero

Tykkäykset:
    0
    no siis ottaisin 6510:n, se on pienempi, tyylikkäämpi, kevyempi, samat ominaisuudet kuin 3510:ssa ja onneksi siinä ei ole niitä kamalia soittoääniä. Hintaa toki on enemmän. Softa-asiakin näyttäisi olevan melko kunnossa. 6510:ssa on myös radio eikä se ole niin yleinen kuin tuo teinimalli (mielestäni positiivinen asia =). Ja eikös siinä ollut vielä sähköinen lompakko?

C55 on myös todella hyvä, ei lainkaan huonompi vaihtoehto kuin tuo 6510!

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    6510..ei siksi että minulla se on, mutta ei toi teinix-mallit oikein lämmitä.

Edit: Eikä näitä kahta voi oikein verrata toisiinsa. Käyttäjäryhmä ainakin on suunniteltu eriksi.

4. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    No uskoisin että kaikki sanoo: 6510. Hintaluokka on vaan vähän eri, ts. kilpailevat hieman eri sarjassa...

5. niskalaukaus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    aivan, mutta tässä tapauksessa kun maksaa tuplasti, saa triplasti laatua takaisin.

irDA, lompakko, pieni koko, tyylikäs, ja radio. siinä ne 6510:n vahvuudet.
    kun taas 3510:ssa on animoidut näytönsäästäjät, melodiset soittoäänet, mutta noille minä en anna p*skankaan arvoa! toki ymmärrän että joillekkin nuo ominaisuudet voivat olla niitä tärkeimpiä, ei siinä mitään.

EDIT: kannattaa käyttää hakua, minulla on sellainen kutina että molemmistä löytyy tietoa enemmän kuin jaksat lukea...

offtopic:

[BLUE], onko alkanut 6510 natisemaan? minulla on ollut pari päivää, ja pientä narinaa kuuluu alaspäin painaessa.

6. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Ei oo vielä alkanut. Mutta eiköhän se ala kun on noi paska kuoret...Vaihdettavan kuoret vois tunkea in my ass...

7. niskalaukaus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    samaa mieltä... mutta mikäli olet koskaan hypistellytä 3410:aa, niin tiedät mitä se oikea narina on :) nimittäin uutena jo natisee niin ettei kuule omia ajatuksiaankaan...

kun tuo minun 6510 alkaa natista, niin täytyy katsella 8310:n kuoria, vaikka eivät ole niin "hirveästi" minun mieleeni, mutta hienommat kuin tämän nykyisen alkuperäiset vaihtokuoret! on muuten aika hyvä väri tämä samppanja minun mielestäni.
    --------------------------------------------------------------------------------
    PALATAANPA ASIAAN

8. Patu-

Tykkäykset:
    0
    Itse ostin tänään 6510:n, Jasminen niin kovasti mainostamasta Matkapuhelinkauppa.com:sta. Hintaa oli vain 295e. Kaverit olivat ladanneet puhelimen valmiiksi sillä alkulatauksella (16h?) joten pääsin suoraan asiaan.

Olen todella tyytyväinen ostokseeni. Aiempi 6210 jää kyllä selkeästi kakkoseksi. Mitään natinaa en ainakaan vielä ole kuullut. Mielestäni tärkeimmät/mukavimmat ominaisuudet 6210:aan nähden ovat parempi kalanteri, RADIO, sininen taustavalo ;D, koko/ulkonäkö, kattava ääniohjaus ja ääninauhuri + VIELÄ SE RADIO. Hyvä että voi bussimatkoilla vaikkapa kuunnella radiota jonka äänenlaatu näillä stereoHF kuulokkeilla on vieläpä yllättävän hyvä. Odotin jotain mongerrusta radiolta, mutta äänenlaatu on oikein kuunneltava. Käytän koneen kanssa toki 100 euron hifi kuulokkeita ja eron niihin voi havaita, mutta todella hyvä.. onhan se sentään kännykässä. Omien kuulokkeiden liitäntämahdollisuus olisi roimasti plussaa.

9. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    :)
    Ennekuin joku muu kerkiää sekoittaan niin kuulokkeet voi olla stereo (mielestäni ne kuitenkin on mono) Niin radio on jokatapuksessa mono, minkä johdosta ko laitteella tulee yllättävän hyvä äänenlaatu.

10. Patu-

Tykkäykset:
    0
    Joo aivan. Tarkoitinkin siis, että eihän radiota kukaan kuuntele sillä perus hf:llä missä yksi nappi :D Tarkoitin lähinnä kuulokkeiden mallia. Radio on kyllä mono tässä. Mutta kuten jo sanoin niin on 6510:n radion äänenlaatu olosuhteisiin nähden loistava.

11. Ville_A Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Litiumakuilla ei ole erillistä alkulatausta, lataus on aina samanlainen.

12. mirake

Tykkäykset:
    0
    6510 on ihan näppärä puhelin, ja mukavasti hinnoiteltukin. tyttöystävän alkukesästä ostaman luurin kuoret natisevat jo iloisesti, vaikkei tarvetta takakuoren/akun rämppäämiseen ole ollutkaan. itselleni laitteen näppäimet ovat kuitenkin jo hieman häiritsevän pieniä.

lisäksi ainakin lahden gigantti myy 6310i:tä hintaan 349e, mikä ei mielestäni ole paha sekään laitteen ominaisuudet huomioon ottaen.

Jaa tämä viestiketju