G
Guest
eli mikä on uusin softa 3510:lle?
henri sanoi:Viikko sitten sain V 3.36 25-07-02.
Vielä bugisempi kuin edellinen, yksikään bug ei hävinnyt mutta nyt se kaupanpäälle vielä tahmaakin.
icebox sanoi:henri sanoi:Viikko sitten sain V 3.36 25-07-02.
Vielä bugisempi kuin edellinen, yksikään bug ei hävinnyt mutta nyt se kaupanpäälle vielä tahmaakin.
Totta, sain kanssa tuon itse kun kävin kitisemässä näppäinlukosta joka ei aukea. Ei parantanut tilannetta mitenkään.
henri sanoi:icebox sanoi:henri sanoi:Viikko sitten sain V 3.36 25-07-02.
Totta, sain kanssa tuon itse kun kävin kitisemässä näppäinlukosta joka ei aukea. Ei parantanut tilannetta mitenkään.
Onko sulla sellasta että esim viestin kirjoitus alkaa yhtäkkiä tahmata? Buutin jälkeen toimii taas. (tai no toimii miten toimii) gprs kaataa kännyn about joka kolmas kerta kun sitä käyttää.
henri sanoi:Viikko sitten sain V 3.36 25-07-02.
Mulla on sama softa ja kyllä toimii. En sitten tiedä toimiiko muilla operaattoreilla kuin soneralla.Pete84 sanoi:Mulla on versio 3.02 ja siinä ei toimi automaattinen ajan ja päivän päivitys. Kannattaisiko päivittää softa?
Pete84 sanoi:Mulla on versio 3.02 ja siinä ei toimi automaattinen ajan ja päivän päivitys. Kannattaisiko päivittää softa?
tommi24 sanoi:Onko se 3.37 nyt uusin softa. Kuuluuko siinä tavallisetkin soittoäänet jo kunnolla ja onko sammumista enää tapahtunut. Kävin kysymässä telian liikkeessä siitä kun puhelin sammuilee, niin sanottiin että 3510 on niin kehittynyttä tekniikka, että pitää pitää sammutettuna vähintään 1h vuorokaudessa ettei sammu itsekseen. Vähän outo neuvo...
crisse78 sanoi:Ei se automaattinen ajan ja päivämäärän päivitys ole riippuvainen puhelimen softasta. Kyllä se operaattorista riippuu. Ei ole hajuakaan toimiiko ajan päivitys Dna:ssa, Rätinälinjassa etc.
rätinällä ei ole automaattista ajanpäivitystä
zeizei sanoi:crisse78 sanoi:Ei se automaattinen ajan ja päivämäärän päivitys ole riippuvainen puhelimen softasta. Kyllä se operaattorista riippuu. Ei ole hajuakaan toimiiko ajan päivitys Dna:ssa, Rätinälinjassa etc.
rätinällä ei ole automaattista ajanpäivitystä
Taitaa toimia vain Soneran verkossa.