3510 uusin softa?

• Viestiketjun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä

---

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Viikko sitten sain V 3.36 25-07-02.

Vielä bugisempi kuin edellinen, yksikään bug ei hävinnyt mutta nyt se kaupanpäälle vielä tahmaakin.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
henri sanoi:

Vielä bugisempi kuin edellinen, yksikään bug ei hävinnyt mutta nyt se kaupanpäälle vielä tahmaakin.
Totta, sain kanssa tuon itse kun kävin kitisemässä näppäinlukosta joka ei aukea. Ei parantanut tilannetta mitenkään.

---

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
icebox sanoi:
henri sanoi:

Totta, sain kanssa tuon itse kun kävin kitisemässä näppäinlukosta joka ei aukea. Ei parantanut tilannetta mitenkään.
Onko sulla sellasta että esim viestin kirjoitus alkaa yhtäkkiä tahmata? Buutin jälkeen toimii taas. (tai no toimii miten toimii) gprs kaataa kännyn about joka kolmas kerta kun sitä käyttää.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
henri sanoi:
icebox sanoi:
henri sanoi:

Onko sulla sellasta että esim viestin kirjoitus alkaa yhtäkkiä tahmata? Buutin jälkeen toimii taas. (tai no toimii miten toimii) gprs kaataa kännyn about joka kolmas kerta kun sitä käyttää.
Eipä ole viesteissa mitään vikaa ollut. Joskus kyllä grps jää miettimään hetkeksi ja sitten tulee ilmoitus, että ei voi luoda yhteyttä tjsp.

G

Guest

Palaute - 0%
0   0   0
mulla taisi olla joku 3.11 tai jotain, ja kun pistää äänettömälle ja värinän päälle niin se soi!! muilla samanlaisia ongelmia?

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
3.11 versiolla oleva mun puhelin toimii eli värinä toimii eikä soi..

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
3510 softan päivitys.....

henri sanoi:

Voi pas**! Vein äskettäin 3510:n matkapuhelinliikkeeseen ja pyysin lähettämään huoltoon softapäivitykseen koska Nokialta vastattiin että puhelimen päivitys korjaa 3510:n vian jonka takia "tavalliset" soittoäänet kuuluu hiljaa.... Lisäksi liikkeen myyjä sanoi että softapäivitys voi lisätä akun kestävyyttä(ilmeisesti puhelin kuluttaa uudella softalla vähemmän virtaa).... Taitaa mennä hyvä puhelin pilalle päivityksessä jos rupeaa tahmaamaan vielä..... Kerron lisää kun saan puhelimen takaisin käyttöön.
May the force be with you!

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Mulla on versio 3.02 ja siinä ei toimi automaattinen ajan ja päivän päivitys. Kannattaisiko päivittää softa?

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Pete84 sanoi:
Mulla on versio 3.02 ja siinä ei toimi automaattinen ajan ja päivän päivitys. Kannattaisiko päivittää softa?
Mulla on sama softa ja kyllä toimii. En sitten tiedä toimiiko muilla operaattoreilla kuin soneralla.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Automaattisen ajan- ja päivän päivitys on operaattori kohtainen.
Soneralla se pelaa, mutta ainakaan Telian city-liittymässä sitä ei ole.
Kannattaakin kokeilla Soneran korttia puhelimessa ennenkuin riehaantuu valittamaan vikaa...

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
3510:n automaattinen ajan ja päivämäärän päivitys...

Pete84 sanoi:
Ei se automaattinen ajan ja päivämäärän päivitys ole riippuvainen puhelimen softasta. Kyllä se operaattorista riippuu. Ei ole hajuakaan toimiiko ajan päivitys Dna:ssa, Rätinälinjassa etc.
Itselläni on Sonera Privat Duo ja Telia City.....
Ja kuten joku jo vastasi niin noista kahdesta Sonerassa toimii ajan automaattinen päivitys mutta Telialla ei.....

Ja vielä softapäivityksestä..... jotkut täällä ovat valittaneet että heidän 3510:aan on ilmestynyt uusia bugeja softapäivityksen myötä niin kauhulla odotan että puhelimeni tulee päivityksestä(huolto Tampereella, minä Helsingissä....kestää..).
Vein 3510:n huoltoon että saisin äänipuolen kuntoon(normaalit soittoäänet kuulumaan kunnolla, akku kestää pidempään etc.) mutta keskusteluja seuratessa vaikuttaa että puhelimeni tekee kamikazen kun saan sen takaisin päivitettynä. Toivottavasti uusin softa ei ole buginen.

G

Guest

Palaute - 0%
0   0   0
mulla on nyt tällänen ku V 3.37 06-08-02 ja ihan hyvin toimii, tosin animoidut näytösäästäjät katos mutta mä en niillä mitään ois tehnytkään koska tuon kellon vielä saa näytönsäästäjäks...

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Uusimmassa softassa Nokia tune- soittoäänen voimakkuus ei muutu, vaikka voimakkuuden asettaa eri tasoille. Tasoja selatessa voimakkuus muuttuu, mutta soitettaessa se kuitenkin soi vaan tasolla 2 tai 3.
Bugi vai ominaisuus? No ei kyllä haittaa ku ei tuo Nokia tune ole kovin hittiääni.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Onko se 3.37 nyt uusin softa. Kuuluuko siinä tavallisetkin soittoäänet jo kunnolla ja onko sammumista enää tapahtunut. Kävin kysymässä telian liikkeessä siitä kun puhelin sammuilee, niin sanottiin että 3510 on niin kehittynyttä tekniikka, että pitää pitää sammutettuna vähintään 1h vuorokaudessa ettei sammu itsekseen. Vähän outo neuvo...

yellow

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
tommi24 sanoi:
Onko se 3.37 nyt uusin softa. Kuuluuko siinä tavallisetkin soittoäänet jo kunnolla ja onko sammumista enää tapahtunut. Kävin kysymässä telian liikkeessä siitä kun puhelin sammuilee, niin sanottiin että 3510 on niin kehittynyttä tekniikka, että pitää pitää sammutettuna vähintään 1h vuorokaudessa ettei sammu itsekseen. Vähän outo neuvo...
Vahan outo?? Onko tassa vehkeessa jotain nain pahasti vialla vai onko joku myyja antanut jotain ihan omia neuvoja?

G

Guest

Palaute - 0%
0   0   0
mä en ole sammuttanut puhelintani kertaakaan sen jälkeen kun se tuli huollosta (oisko2-3vko sitten) ja hyvin on toiminut

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Re: 3510:n automaattinen ajan ja päivämäärän päivitys...

crisse78 sanoi:
Ei se automaattinen ajan ja päivämäärän päivitys ole riippuvainen puhelimen softasta. Kyllä se operaattorista riippuu. Ei ole hajuakaan toimiiko ajan päivitys Dna:ssa, Rätinälinjassa etc.
rätinällä ei ole automaattista ajanpäivitystä

yellow

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Re: 3510:n automaattinen ajan ja päivämäärän päivitys...

zeizei sanoi:
crisse78 sanoi:
rätinällä ei ole automaattista ajanpäivitystä
Taitaa toimia vain Soneran verkossa.

Top Bottom