3510 softan uusiminen

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2
Jos puhelin bugaa ja softa joudutaan uudelleen päivittämään. Häviävätkö tilatut moniääniset soittoäänet puhelimesta? Joudunko tekemään kaikki asetukset wapissa ja wap-gprssässä uudelleen?

Minulla on jonkin verran ongelmia, soittoäänet eivät aina soi ja joskus puhelin niinkun sammuisi, mutta palaa uudelleen eloon.

mle

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
5
Puhelinmalli
IP XS
merzy77 sanoi:
Jos puhelin bugaa ja softa joudutaan uudelleen päivittämään. Häviävätkö tilatut moniääniset soittoäänet puhelimesta? Joudunko tekemään kaikki asetukset wapissa ja wap-gprssässä uudelleen?

Minulla on jonkin verran ongelmia, soittoäänet eivät aina soi ja joskus puhelin niinkun sammuisi, mutta palaa uudelleen eloon.

Eivät häviä ainakaan soittarit, wap-asetukset eivätkä kirjanmerkit. Puhelimeen tallennetuista numeroista en ole varma, mutta nehän voi tallentaa kortille.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Kyllä mulla ainakin hävisi joka ikinen soittoääni ja puhelimen muistissa olleet nimet/viestit. Wap- ja mms-asetukset säilyivät, melkein kaikki muu siis nollautui.

G

Guest

mullakin nollaantui kaikki... muistaakseni wap asetuksetkin jouduin hakemaan uudelleen!

Top Bottom