1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3510 pätkii

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja snoukkis, 19/6/04.

1. snoukkis

Tykkäykset:
    0
    Luin parin vuoden ajalta 3510:een liittyviä viestejä ja selvis, että ei ole ihan täydellisen laadukas malli. No mutta itselläni on samanen luuri ollut yli vuoden käytössä ja hyvin toiminut... kunnes viikko sitten alkoi kenttä olemaan jatkuvasti huono.. ja puhelun aikana yleensä aluksi mä kuulen toisen äänen hyvin, mutta se ei kuule mun ääntä.. jos näin ei käy heti, niin viimeistään muutaman minuutin kuluttua.. sitten mäkään en kuule enää toisen ääntä ja puhelu katkeaa.. katon kenttäpalkkeja ja aina vain yksi jäljellä. Operaattorina Radiolinja..
    Nyt ei oikein massit riitä uuteen puhelimeen ja ei oikeastaan huoltoonkaan.. Noissa taisi olla vain vuoden takuukin, eli no luck..
    Ajattelin että näppäränä poikana vois yrittää vähän ite säätää jotain jos vaan tietäis missä vika voi olla.. Onko kellään muulla ollut tällaisia ongelmia? Onkohan tossa joku pahakin ongelma vai auttaisko jonkun antenniruuvi-ihmenapin vääntely? Mekaanisesti näyttäis vehje olevan ihan ehjä kun otin kuoret pois... ihme jos siinä nyt joku pysyvästi olisi tuhoutunut. Noh toivottavasti joku osaa kertoa jotain tosta. =)

2. Torppa

Tykkäykset:
    0
    Anteeksi... poikkean aiheesta! tästä 3510i näytöstä vain että, mulla on ohjelmisto versio 4.44 päiväys 22.5.-03, olen huomannut että näytön kirkkaus on tummempi kuin hieman vanhemmissa versioissa.. onko tullut eteen tälläistä???

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Sun puhelimessa snoukkis kuulostas olevan joko diplex tai pääteaste rikki ja niiden vaihto ei ole ihan helpointa eikä halvintakaan puuhaa.

4. SQ

Tykkäykset:
    0
    Tai sit on antennikontaktit väsyneet. Väännä niitä ylöspäin ja kokeile toimiiko. Jos ei niin sit on varmaan pääte menny rikki.

5. Torppa

Tykkäykset:
    0
    Eli luulisin et menis takuun piikkiin??. vielä puol vuotta jäljel!!!

6. gupla

Tykkäykset:
    0
    Mutta mikä vika siinä puhelimessa on? Se, että se on erilainen kuin joku toinen, ei tee siitä vikaa. Oletko kokeillut säätää kirkkautta?
    Puhelimet eivät ole keskenään identtisiä, näytöt saattavat olla eri tuotantoeristä tai kokonaan eri valmistajilta. Myös ohjelmistoversioiden välillä saattaa olla ihan tarkoituksellisiakin eroja (haetaan säästöä virrankulutukseen jne).

7. Torppa

Tykkäykset:
    0
    Puhelimessa ei ole kohtaa mistä voisi säätää kirkkautta.. ei se siis vika ole mutta kuva on surkeampi kuin edeltävissä versioissa.. johtuneeko että näyttö on siis erilainen ja esim virtaa säästävämpi

8. dumm

Tykkäykset:
    0
    Jep, perusluureissa kirkkautta ei voi säätää perus valikoista, ainakin joissain nokian vanhemmissa luureissa toimi tuo fbus/mbus kaapelin kautta jollain pc softalla kontrastin säätö, itse olen viimeksi käyttänyt tuota 5110:ssa, kun niistä tuppaa näytöt haalistumaan.

Jaa tämä viestiketju