1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3510 Bugit!

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja JuPoeyhtaeri, 25/7/02.

1. JuPoeyhtaeri

Tykkäykset:
    0
    Minulla oli 3510 puhelimessa "sammumis"-bugi heti ostettuani puhelimen. Eli se sammu silloin tällöin ja sitte lähti käyntiin taas itsestään. Puhelin päivitettiin ( V 3.34 09-07-02 NHP-8 (c) NMP ) ja nyt on semmonen ongelma että tekstiviestien äänet ei kuulu LÄHESKÄÄN aina. Onko kokemuksia kellään? ilmeisesti on ohjelman sekoilua..

2. sarkku2002

Tykkäykset:
    0
    Joo mulla oli aluks sama ongelma, et jos nyt räpläili liian nopeesti nii sammu ja meni takas valmiustilaan, mutta en luovuttanu vaan jatkoin niin kyllä se nyt toimii ja ei oo tehny pitkään aikaan mitään bugeja.. toiseen kysymykseen en osaa vastata

3. sarkku2002

Tykkäykset:
    0
    Vielä yks kysymys sulle.. paljon toi päivittäminen maksoi.. ja veitkö ihan vaan nokian jälleenmyyjälle

4. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Jos puhelin ei toimi ja viet sen huoltoon takuuaikana, myös ohjelmapäivitys on ilmainen.

5. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Tuossa tapauksessa päivittäminen on ilmaista. Ja jälleenmyyjät lähettävät sen lähimpään huoltoon, jos sielä ei ole huoltoa.

6. JuPoeyhtaeri

Tykkäykset:
    0
    Joo, mulla oli kans tuo puhelin semmonen että ei ollu ku se sammumis bugi...joka ei oo kovin merkittävä, tai siis ei ainakaan mua haitannu. Ja sitte käytin siinä takuu huollossa (kaks kertaa) ja nyt on ohjelma päivitystä sillain että kaikki animaatiot häipy (ei haittaa) ja ensimmäinen saapuva tekstiviestin, joka tulee sen jälkeen kun olen itse kirjottanu viestin, äänimerkkiä ei kuulu.. että sillain. Käskivät käyä parin viikon päästä päivittämässä taas. Saa nähä minkälainen päivitys sillä kertaa.

7. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Onko tämä tuorein versio vielä?

8. Metsis

Tykkäykset:
    0
    Näppäinlukkobugi

Onkos muilla tällaista bugia: Näppäimet on laitettu lukkoon, sitten antaa kännykän olla yksinään puolisen tuntia ja sitten huomaakin, että näppäimet eivät olekaan lukossa vaikka olisi vielä automaattinenkin näppäinlukko päällä. Sen jälkeen näppäimiä ei enää saa lukkoon. Näppäinlukon avain näkyy, mutta näppäimet eivät kuitenkaan ole lukossa. Sen jälkeen auttaa vain uudelleenkäynnistys. Ei tuo ongelma usein ilmene, mutta joskus.

Ohjelmistoversio: V 3.02 (27-05-02)

9. Apa

Tykkäykset:
    0
    Uusin versio on 5.00. Tässä versiossa ajastin ei toimi, välillä äänet häviävät kokonaan, sammuilee....En enää vie tätä huoltoon taidan vaihtaa puhelinta ja merkkiä.

10. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Uusin versio on 5.02!

En tiedä tarkoititko ajastimen toiminnalla seuraavaa mutta jos laitat ajastuksen ilman mitään merkkiä/tekstiä ja se sammuu/buuttaa itsensä ajan loputtua niin tämä on ominaisuus jota ei muuteta. Eli jos ajastinta käyttää niin aina on edes yksi merkki laitettava.

11. Apa

Tykkäykset:
    0

12. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Mun 3510:ssä esiinty aikoinaan mm puolet näytöstä tilttas ja toinen puoli meni ylös alaisin ja tilttailu ja sammuilua esiinty.

13. Anonymous

Tykkäykset:
    0

Jaa tämä viestiketju