1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3510 asiaa

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja sarkku2002, 24/7/02.

1. sarkku2002

Tykkäykset:
    0
    Kokemuksia 3510:sta siinä mielessä että onko kellään vielä loppunut tila soittoäänissä ja miten sit pitää tehdä jos loppuu, voiko pistää sen uuden tilatun jonkun vanhan päälle...
    Mutta jos sulla ei oo esim. ku sellasii soittoääniä ku 2kt-4kt... ja sit haetkin vaikka 7kt kokosen soittoäänen... niin minkäköhän päälle sit pistetään ku ei vapaudu tarpeeks tilaa..

Ja sit vielä sellanen et kuinka monta soittoääntä ootte tilannut jo ilman eteikö olis loppunu tila.. oon itse tilannu 3 normaalii(paskaa) ja 7 melodista soittoääntä.. ajattelin vaan ettei loppuis vaan tila kohta..

Kiitos vastauksista!!

2. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Nokian sivuilla lukee että voi ladata suunnilleen 15 keskikokoista melodista soittoääntä tai vielä enemmän perinteisiä. Itselläni ei juuri kokemusta vielä mutta kohta on kun hankin sen. Anteeksi vaikka menee off topic niin oliko 3510 ostamisen arvoinen vehe?

3. Kirppu

Tykkäykset:
    0
    Mulla on ollut se käytössä juhannuksesta asti ja olen tyytyväinen valmiusaikaan. Jotkut äänet soi tosi kovaa, aamulla on hengenlähtö lähellä kun siihen herää. Onhan se vähän iso naisen käteen, kun on pienempiin tottunut. Mutta yleisarvosana on plussan puolella.

4. sarkku2002

Tykkäykset:
    0
    On todellakin... siinä on jos verrataan 3310/3330.. kaikka samat + paljon paljon extraa.. siinä on iso näyttö, ja ne melodiset soittoäänet, ei ne mitkä siinä on vakiona oo kauheen hyvii, mut tilaappa pari nii rakastut(ainakin itse tein).. itse käytin päivän niin olin jo ihan innoissani..

SUOSITTELEN!...

p.s. ei ole mikään teinipuhelin vaikka useammat täällä sanookin nii.. se on kuin 6000-sarjan puhelin

5. Janezki

Tykkäykset:
    0
    Elikkä melodisia mahtuu 3510:n maksimissaan 20 kappaletta.
    Seuraavaa ääntä tallettaessa sinun täytyy poistaa joku edellisistä soittoäänistä.

6. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    On kyllä hyvin lähellä kuustonnista puhelinta. Kalenteri ja muut sälät löytyy+loistava muisti. Hyvä puhka sopivaan hintaan.

7. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Saa nähdä alkaako Nokia karsimaan teinisarjojen ominaisuuksia seuraavassa versiossa. Nythän kuten todettua 3510 on ulkonäköä ja dataominaisuuksia (3510:ssa vain WAP-GPRS) lukuun ottamatta lähes kuin 6000-sarjan kännykät.

Vai jätetäänkö ero käytännössä melkein kosmeettiseksi.

Nokiallehan periaatteessa on sama mikä mallimerkintä puhelimessa on, kunhan se vain myy...

6610 ja 7210 tietysti lisäävät hieman välimatkaa värinäytöillään ja täydellisellä MMS-tuella (sekä tietty java vielä päälle). Mutta eiköhän se värinäytöllinen teinixkin tule ensi vuonna, keväällä luultavasti.

8. dynamo

Tykkäykset:
    3
    p.s. ei ole mikään teinipuhelin vaikka useammat täällä sanookin nii.. se on kuin 6000-sarjan puhelin

Kuin vanha 6000-sarjan puhelin. Nykyisessä 6000:ssa on värinäyttö (sitten kun tulee)....

9. sarkku2002

Tykkäykset:
    0
    Kiitos vastauksestasi, mutta kato jos oot hakemassa isompaa soittoääntä kuin mitä sulla on puhelimessas jo, niin eihän sitä voi pistää minkään päälle kun se ei vapauta tarpeeksi tilaa, pitääkö tässä vaiheessa sitten pistää yksi soittoääni kahden tilalle, ja onko se muuten mahdollista edes.. ette varmaan älyny mitään tosta mitä puhuin, mutta ne jotka älys niin...niin..

10. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Sori vaan, mutta teinix mikä teinix. Vai kerro miksi muuten lisävarusteissa hehkutetaan esim. übercoolia pelikuorta. ;)

Nokia 3xxx-sarja tunnetaan teinisarjana, eikä sitä ominaisuudet voi muuttaa, koska pääasiallinen kohderyhmä on teinit tai muuten vain halvalla puhelimen haluavat. Kyseessä on siis alemman luokan statuksen omaava luuri.

Eri asia on sitten mitä käyttäjä luuristaan tuumaa. Jos on tyytyväinen hankintaansa, niin mikäs sen parempaa. :)

Omat kokemukset vaan ovat opettaneet pysymään erossa noista teinisarjoista. Ehkä 3510 vihdoin osoittaa, että ei ole säästetty liikaa tärkeistä paikoista...?

11. YaRi

Tykkäykset:
    0
    Pystyykö ZEDistä tilaamaan Animoituja Screensavereita 3510:lle WAPin kautta? Asiakas oli yrittänyt ja oli saanut virheilmoitusta tyyliiin "puhelinmallia ei tueta" tjsp.
    Ko. näytönsäästäjät toimivat kyllä 3310/3330 luureissa ZEDin mukaan....Kokemuksia?

12. jim77

Tykkäykset:
    0
    Veppis, Dynamo... Evoluutiota..

Ne on tajunnu, että kalenteri puhelimessa on jokapäiväinen juttu niin siirrytään eteenpäin.

OK nyt ollaan välivaiheessa missä TUNTUU siltä, että busines malleihin ei ole niinkään suuri ero mutta kyllä ne keksii taas jonkun "kasti" erottelun, missä Uudessa "teinixissä" on GPRS mutta uudessa "busines" mallissa onkin sähkövatkain*

(*SpaceBalls MGM/UA 1987)

13. Malaco

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 5, Jolla
    Hinta on varmaan 300-350e (paljon enempää ei saa olla) ja näyttö varmaan samanlainen kuin t68(i):ssä.

14. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei kait itse olen käsittänyt että tukee jotain uudemman tyyppisiä screensavereita joita saa club Nokialta ainakin.

15. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    mulla oli noin 20 melo-soittaria ja sit loppui tila... paska säkä

16. sarkku2002

Tykkäykset:
    0
    Joo nyt sain itekki selville, mullaki meni tasan 20soittoääntä.. luulenpa että tässä ei oo kyse muistista vaan niinkui esim. 3310.. eli mahtuu se tietty vaan.. koska hain vikaks soittoääneks 7kt kokosen, ja pistin sen 0,3kt päälle...

17. Pare

Tykkäykset:
    0
    Ehkä kaikilla ole yksinkertaisesti varaa ostaa muuta puhelinsarjan edustajaa kun nämä 3xxx ovat, itse ostan puhelimen kun tarvitsen sitä puhumiseen , jos joku pitää minua teininä tms..kannattaisi katsoa peiliin.

18. JS Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0

19. Pare

Tykkäykset:
    0
    Tuntuu että nykyään puhelimen perimmäinen tarkoitus on unohtunut joillakin tyypeillä, kuhan on vain ominaisuuksia mutta itse puhumisen laadukkuus on toissijainen juttu.Itse en ole 3xxx sarjan puhelimista vikoja löytynyt paitsi ehkä 3200 :) mutta muut mallit ovat tyydyttänyt tarpeeni mainiosti en kaipaa puhelimeeni mitään kameraa, jos haluan ottaa kuvia ostan kameran, jos haluan nettiin avaan tietokoneeni. mutta jos puhelimeen ängetään kaikki mahollinen partakoneesta leivän paahtimeen, niiin eikö mennä jo liian pitkälle.Puhelin puhumiseen...

20. artsa

Tykkäykset:
    0
    Onko siis totta ettei puhelimella pysty vastaanottamaan tai lähettää normi sms tekstiviestejä? :(

Jaa tämä viestiketju