1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

- 3310 ja "haamu" viesti? -

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Nokian luuri, 19/11/04.

1. Nokian luuri

Tykkäykset:
    0
    Hei vaan,olen uusi täällä ja tämä on ensimmäinen viestini tälle foorumille. :)

Mulla tuli tuohon 3310 sellanen vika, et se ilmoittaa kirjeen kuvalla että mulla olisi lukematon viesti, vaikka kaikki (näkyvät) viestit on luettu!

Muilla ollu vastaavanlaisia ongelmia?
    Pääseekös tästä ongelmasta jotenkin eroon (muuten kuin heittämällä luurilla vesilintua)? Oon koittanut resetoida, mutta tuloksetta...

2. ColonelFoxhound

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Huawei Honor 6 Plus
    Se johtuu siitä, että sinun vietsimuisti on viittä vaille täynnä. Et pääse siitä eroon muutoin kuin poistamalla viestejä.

3. Nokian luuri

Tykkäykset:
    0
    Ei johdu siitä. Ennen vaan vilkutti sitä kirjeen kuvaa jos muisti on täynnä, muuten ei mitään. Kirjeen kuva oli siinä tapauksessa, että olit kuitannut saapuneet viestit "escillä" tai käynyt saapuneet -viestit kansiossa kuitenkaan lukematta viestejä.

Omituista...

4. Fujitsu

Tykkäykset:
    0
    ookko koittanut ottaa akkua irti vaikka yöksi ja aamulla koittanut käynnistää uudestaan?

5. Nokian luuri

Tykkäykset:
    0
    Joo, tota pitää koittaa. Sit on toinenkin omituisuus/ongelma, ketjutetut viestit saapuu joskus erillisinä viesteinä, toisinaan yhtenä yhtenäisenä!! Ja lähettäjällä on 3330 luuri...

6. Basu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    A5 (2016)
    Niin tekee mullakin 5210:n kanssa. Mutta harvemmin sitä tulee lähetettyä ketjutettuja viestejä joten ainakaan itseäni ei ole haitannut pahemmin..

Jaa tämä viestiketju