1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3310+huono kuuluvuus kajarista?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja paerikss, 31/5/03.

1. paerikss

paerikss Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Note 3 + & Gear
    kannattaakohan tuollaista vanhaa 3310 lähteä huollatamaan, vikana on että toisen puhujan kuulee huonosti. puhelin on erittäin siistissä kunnossa, ei likaa ym laisinkaan sisällä jne. soittoännet ym kuuluvat kyllä hyvin... voiko tuollainen johtua softasta?

2. Bizarre

Bizarre

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Moto X (2014)
    Eihän siinä mitään jos tosiaan pidät kännykästä, mutta mä ostasin
    jo uuden! 3310 käy hyvin peruskännystä.

3. paerikss

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Note 3 + & Gear
    eihän se ihan mun tuorein luuri olekkaan :) mutta kun sattuu kyseiseen luuriin olemaan, pöytälaturi, autolaturi, kotilaturi, li-ion 1400mh ihan uusi tehoakku ja 2x uudet kuoret, vyökotelo ja vesitiivis suojapussukka niin ajattelin että olis oiva armeijametsäpuhelin...ja kun se on sisältäkin kun uus (ei pölyä/likaa)

kyllä puheen kuulee, mutta saa pinnistellä. kellään mitään heittoo mistä se vois johtua, kun ne soittoäänet soi ihan normaalilla voimakkuudella, kun vertaan työpuhelimeeni (3330) ja mitähän tommosen korjaus vois maksaa?

4. dexta Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eikös soittoäänet tule aivan omasta kaiuttimestaan...

Ja ihan tyyppivikahan tuo on, kuulokkeen vaihto saattaa auttaa, tai sitten ei..

5. hiltieetu

Tykkäykset:
    4
    Itse olen hoitanut ko. vikaa joistakin puhelimista puhdistamalla kajarin metallipölystä. Eli puhelin vaan auki ja kajarista ylimääräiset pois. En osaa sitten sanoa, mitä tuo huollossa maksaisi.

Ylipäätään huoltojen hinnoista, kantani olisi että minimiveloitusta pitäisi pienentää. Esim. tämä toimenpide kestää n.3min ja minimiveloitus jos sattuu olemaan puolesta tunnista, niin ei kannata enää mattimeikäläisen muutoin niin toimivaa puhelinta korjauttaa.

Tietenkään en mene takuuseen että vika on juuri tuo, mutta se on mahdollinen..

Petri

6. paerikss

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Note 3 + & Gear
    tsekkasin kuuloketta, ihan täysin puhtaalta näyttä...eli kait se on joku muu vika :(

Jaa tämä viestiketju