1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3310 ääningelma

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Supreme, 29/3/03.

1. Supreme

Tykkäykset:
    0
    Osaisiko joku sanoa paljonkohan maksaisi uusia N 3310:iin kuuloke? Kun tiputin puhelimen tässä yksi päivä maahan, sen jälkeen on puheluissa inhottavasti särähtänyt aina tietyt äänet ja tuuttauskin on aivan kauhea särähdys. Ja missäköhän tämän kuulokkeen voisi uusia, onko teistä kannattavaa uusia se? Moni ei varmaan enää 3310:iin edes jaksaisi panostaa niin, mutta kun juuri siniset ledit laitatin siihen ja muuten puhelin on kyllä kunnossa, niin en haluaisi vaihtaakaan.

Ilmoitelkaapa.

2. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    voi vaihtaa huolloissa.

3. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Jos ajattelee taloudellisessa mielessä, niin ei kannata vaihtaa. Ellei saa kuuloketta varaosana jostain toisesta vastaavasti puhelimesta ja pysty itse vaihtaamaan.

Käyttöarvo on tietysti toinen juttu. Jos puhelin rakas sinulle, niin homma voi siinä mielessä kannattaakin.

4. Sir Hector

Tykkäykset:
    0
    Eli minkä hintaista vaihtaminen on?

5. Supreme

Tykkäykset:
    0
    Todennäköisesti saisin toisesta 3310:stä aivan toimivan kuulokkeen, joten missäköhän voisin sitten laitauttaa sen tähän omaan puhelimeeni ja mihin hintaan? Osaisiko kukaan sanoa?

6. huippu

Tykkäykset:
    0
    Halvin konsti, osta torxi ja vaihda itse. etukuoren kun otat irti niin näyttölevyssä on kuusi ruuvia jotka otat auki. Kynnellä voit sivusta avittaa ja nostaa näyttöä. Niin helppoa se on.

7. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    No pelkkä työn osuus on luultavasti 40-50e + sitten kuulokkeen hinta.

8. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    No nyt on kyllä hurjat hinnat keksitty, ei kai kukaan noin kalliilla tee. Meillä on osa+työ yhteensä 24,50€ joten aika kauaksi meni veikkaukses...

9. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Monessa huollossa (tai ainakin niissä joissa pääasiassa olen käynyt) on minimiveloitus tunnille tai puolelle tunnille. Jos laskee puolentunnin minimiveloituksen tuohon teidän hintaanne, niin sitten se on ihan linjassa. Minä laskin tunnin minimiveloituksella.

10. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Lahdessa on soneran asiakaspalvelupisteen yhteydessä oleva nokian huolto, siellä sen saa vaihdatettua. Tietty jotkin kauppiaatkin niitä tekevät, hieman halvemmalla...kannattaa kierrellä ja kysyä.

11. Supreme

Tykkäykset:
    0
    tanjuzka, osaisitko yhtään sanoa paljon maksaa kuulokkeen vaihto tuossa Soneran huollossa? Olisikohan se halvempaa jos veisin vara kuulokkeen sinne ja ne vaihtaisivat sen siihen.

Ja mites muuten tuosta jos vaihtaisi itse, niin onnistuuko vaihto pelkällä torxilla vai pitäisikö kolvailla myöskin jotain?
    Onko helppo työ?

12. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Ei tartte kolvailla. en tiiä mitä maksaa, soita sinne ja kysy. On se helppo jos sen osaa :) en tiiä vaihtaako jos vie oman..

13. Supreme

Tykkäykset:
    0
    Noh torxi on nyt tilauksessa ja katotaan sitten miten kuulokkeen vaihtaminen onnistuu..tosiaan mietin, että se vois olla paras keino kun torxi maksaa niin vähän ja kun kerta ylimääräinen kuuloke löytyy. Enköhän minä sen osaa laittaa, jos jokin menee pieleen niin ainahan voi sitten viedä sinne Soneran huoltoliikkeeseen. :)

Et tällästä..

Jaa tämä viestiketju