1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3230/saunalahti=itkua ja hammasten kiristelyä

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja nainen maeessae, 10/4/05.

1. nainen maeessae

Tykkäykset:
    0
    Hankin nyt oman 3230;ni ja voi taivas mikä sotku alkoi.

Muutamat esteet olen jo ylittänyt mutta just pääsee tuskan parkasu.. Nyt sitten ei tule mms viestit läpi.
    Saunalahden palvelupuhelimesta ei apua, vaikka lähettävät gprs asetuksia ja mms asetuksia, ei vörki silti, heillä ei ole ohjeita kuinka asetukset voi laittaa manuaalisesti.
    Parasta mitä olen onnistunut saamaan on gprs -kuution näyttööni, ilman että mitään olisi kuitenkaan puhelimeeni putkahtanut, edes eri soittoääniä joita olen jo tilaillut, mms valokuvista puhumattakaan joita olisin tarvinnut.
    Ja mikä erityisen kivaa on kun kävin ostamassa hyväuskoisena isompaa muistikorttia puhelimeeni, sainkin kortin joka ei sitten ollutkaan nokiankortti (tyhmyydestä taas sakotettiin) vaan kun näyttö alkoi lepattamaan niin tarkistin kortin ja voilaa... transcend rs-mmc 512 siinä luki ilman nokiaa :( Kortti kiikuttuu maanantaina takaisin päämieheen, uskoakseni näytön lepattaminen kun johtuu siitä.
    Voi tuskan tuska, kohta kaivan laatikosta entisen puhelimeni ja luovutan :(

2. tomsqu

Tykkäykset:
    0
    Olipa hyvä, etten tilannu 3230:a, kun Saunis on mullakin operaattorina. ;)

Kyllä sen pitäisi niellä muitakin kortteja kuin Nokian. Ja rs-mmc pitäisi kelvata. Hmm...

3. tikox

Tykkäykset:
    0
    Minulla sonera toimii täydellisesti tiedä häntä. Oletko ajanut SettingWitsartz ohjelman läpi? (on valikossa kun puhelimessa on mukana tullut muistikortti paikallaan) Sen pitäisi laittaa asetukset oikein.

4. nainen maeessae

Tykkäykset:
    0
    kävin toki siinäkin valikossa, mutta kun vaihtoehtoina dna, sonera, telia, elisa niin en uskaltanut sitten valita kun mulla tää sl. Vai valitsenko sonera jonka verkkoa saunalahti käyttää??

5. tikox

Tykkäykset:
    0
  6. nainen maeessae

Tykkäykset:
    0
    jep. Olen nyt muutaman tunnin kahlannut aikalailla kaikkialla neuvoja etsimässä, haulla ja ilman. Olen ainakin onnistunut asetusten tilaamisessa, sillä nyt puhelimessani on 13 eri yhteysosoitetta : /

Jään odottelemaan tampio-ohjeita ja otan kaiken "taas nainen" stereotypiat vastaan =)

7. nainen maeessae

Tykkäykset:
    0
    jälleen yritin uutta soittoääntä tilata, nyt tilttaa jo heti kun herjaa yhteysasetuksia... eli vika kikki oli kaiketi tuo viimesin yritykseni

8. jacce

jacce Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Samsung
    Sammuta välillä virta pois luurista. Ja anna olla. Mieti ja mieti.
    Kyllä se sieltä tulee vielä kuntoon. Mutta muista sammuttaa virrat pois välillä.
    Ja sauniksen sivuilta pitäis kyllä manuaalisesti löytyä asetukset jotka tohon käy= samat kuin muissakin s60 sarjan luureissa.

9. nainen maeessae

Tykkäykset:
    0
    Näin jo teinkin ja pyyhin pois kaikki edelliset asetukseni ja tilasin nokiansivuilta uudet. Nyt rauhoitan hetkeksi puhelimeni ja siirryn töihin... ja sittenpä mulla vasta onkin aikaa koko yö selvittää tätä dilemmaa. Yritän keskittyä =)

10. nainen maeessae

Tykkäykset:
    0
    pieni nytkähdys eteenpäin =) sain jo ladattua soittoäänen (haettua) mutta tallentamisen jälkeen en enää löydäkkään sitä mistään...

11. nainen maeessae

Tykkäykset:
    0
    jeiii =) nyt sain jo sen soittoäänekseni =) Eihän tämä nyt vain tarkoita sitä että asetukseni (puhelimessa ; ) ovat kohdallaan ?!

12. nainen maeessae

Tykkäykset:
    0
    Nyt kuitenkin tuossa vasemmassa kulmassa jatkuvasti G laatikon sisällä :/

13. tikox

Tykkäykset:
    0
    Pidä punaista luuria pohjassa 8 sek tai sinneppäin :) ;) Ja lue käyttöohje.
    (anteeksi irvailuni jos ei auttanut)

14. nainen maeessae

Tykkäykset:
    0
    Nyt on sitten hukassa KOKO multimediaviesti osio

15. s60

Tykkäykset:
    0
  16. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Kyllä nyt on nainen tosi isossa mäessä, jos oikein ymmärsin, että valikoitakin alkaa puhelimesta hävitä.

17. kakofonia

Tykkäykset:
    0
    Toisista liittymistä en muista, mutta kun vaihdoin saunalahdelle ihmettelin kun sain aina vain ilmoituksen saapuneesta mms:sta joka piti avata netissä, ei avautunut luurissa.
    Kunnes sitten luin pienen printin että mms "aktivoituu" kun itse lähettää mms:n. Ei tullut mieleen koittaa lähettämistä ekana kun oon sellanen penninvenyttäjä. ;)

18. nainen maeessae

Tykkäykset:
    0
    Soitin yöllä neljännen puhelun saunalahden asiakaspalveluun. Kerroin etten enää tarvitsisi heidän lähettämiään asetuksia, vaan nyht haluan näpyttää manuaalisesti jokaikisen kohdan, kun johan niitä olin sieltä saanut kuten myös nokian tuelta myös sen viitisentoista kappalaetta, mutta sieläpä oli nyt sellainen nuorimies puhelimen päässä joka esitteli saaneensa ihka uuden ohjelman käyttöönsä ja simsalabim, taas lähti uudet asetukset puhelimeeni... sähköpostiasetuksia myöden, ja niinhän kävi tällä kerralla että asetukset on paikoillaan ja putkahti viestivalikkoon vielä multimedia -kohtakin jollaista aiemmin ei ollutkaan =)

Rauhoitan nyt osaltani tämän aiheen.. mutta eipä aikaakaan kun varmasti löydän uuden aiheen jossa taas tarvitsen hieman tuuppaus apua, naiselliseen takalistooni ; )

Etukäteisvaroitukseksi voin kertoa että luurini näyttö lepattaa, vaikkakin otin sen uuden, ei nokian muistikortin pois ja palautin paikoilleen alkuperäisen muistikortin : /

19. jaska915

jaska915 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    89
    Puhelinmalli:
    Z5C
    Nokian saitilta saa kyllä Saunalahden asetukset, ainoa ongelma on siinä että ne ovat Soneran asetukset, eli ajalta ennen MVNO-operaattori aikaa. Eli eivät toimi Sauniksen uusilla korteilla.

20. Tactica

Tykkäykset:
    0
    Viitsisitkö laittaa ne asetukset tännekkin, saman ongelman kanssa taistellaan.

Jaa tämä viestiketju