1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

3220n päivittäminen ja pienet ongelmat sen jälkeen

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja =Henkkis=®, 16/8/05.

1. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Ensinnäkin miten saan ajan hallinnassa olevan muistikirjan fonti takaisin pieneksi? Puhelu tietohin on tullut sijainnin määritys, mitä se mahtaa tarkoittaa? Kun otin backupin tiedostoistani nokian omalla softalla, on kohta et ottaa asetuksista? Mitä asetuksia se ottaa talteen, kaikki profiilit, siirry valikko, asetukset välilähden alla olevat tiedot oli nollilla edelleen palautuksen jälkeen.

Eli tollaset kysymykset tällä kertaa.

E: Hyvää palvelua nokian liikkeessä, anto samalla mukaan uuden sivukumit mukaan, toisin en ole niitä viellä jaksanu asentaa.

2. lost-soul

Tykkäykset:
    0
    Missäs liikkeessä tarkalleen kävit. Itse olen kuullut niinpaljon huonoa noista sivukumeista ja useat ystävät tarvitsisivat uudet tilalle.

3. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Turussa Vähä-Heikkilässä on nokian huolto kuin RadioTrimmer, sellasessa kävin. Sieltä olen muutenkin saanut aina hyvää palvelua, voi kyllä johtua siitä että käyn siellä aika usein. Että ei välttämättä kaikki saa.

Jaa tämä viestiketju